spotify
Aktualno

Pri Spotifyu imajo radi glasbo

In uporabnike. Vsaj tiste bolj zahtevne, ki se ne zadovoljijo z na primer YouTubom ali drugimi brezplačnimi oblikami digitalnega dostopanja do glasbe. Vsak, ki trdi, da ima rad glasbo, bi moral uporabljati Spotify.

Zadnjih pet let uporabljam Apple Music. Z aplikacijo sem zadovoljen. Oziroma sem bil z njo zadovoljen do prejšnjega tedna, ko sem si naložil Spotify Premium. Na prvi pogled razlik ni veliko. Po nekaj urni ali dnevni uporabi pa postanejo vse bolj očitne. Spotify je na podlagi izbranih avtorjev in pesmi precej natančno prepoznal moj zelo raznovrstni glasbeni okus in mi v poslušanje ponuja avtorje in skladbe, ki mi v 80 odstotkih ustrezajo. Ostalih 20 odstotkov predstavljajo dobrodošle novosti, s katerimi mi odpira dostop do avtorjev, ki jih je vredno spoznati. Dnevne playliste različnih žanrov so zelo dobro pripravljene. Podatki o avtorjih natančni in ažurirani. Še posebej zanimive so playliste znanih glasbenikov, ki objavljajo sezname drugih avtorjev oziroma pesmi, ki jih poslušajo. 

Tehnološko je Spotify bolje prilagojen načinu poslušanja doma, v avtu ali na prostem. Je hitro povezljiv z različnimi načini povezovanja aplikacije z glasbenimi sistemi. Nastavitve so logične, menijev se je mogoče hitro naučiti. Če želite postati vplivnež lahko sami začnete sestavljati playliste, se povezujete z ljudmi s podobnim okusom, itd. Skratka, Spotify ni samo glasbeni predvajalnik, ampak popolna družbena (social) aplikacija, katere edina pomanjkljivost je čas. Omejenost časa. Na voljo je toliko dobre glasbe in vsebin, da lahko postanete tesnobni (FOMO). 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji