t-2
Aktualno

»Pričakujem dirkaško hitrost panoge«

Matevž Šmalc je kot novi vodja sektorja za marketing in multimedije v T-2 za MM delil svoja pričakovanja ob povratku v telekomunikacijsko panogo.

Matevž Šmalc ima s telekomunikacijami bogate izkušnje, saj je vrsto let deloval v A1 Slovenija. Nato je bil tri leta zaposlen v zavrovalnici Generali, letos septembra pa je začel z delom v T-2. Kot je povedal za MM, ga je do nove službe oziroma funkcije – kot velikokrat v življenju – tudi tu vodil splet različnih okoliščin in naključij. »Naključje je hotelo, da sem pri prejšnjem delodajalcu ravno zaključeval večji projekt, ko me je k sodelovanju povabilo podjetje T-2. Do T-2 sem vedno, tako kot zaposleni pri konkurenčnem podjetju kot tudi navaden uporabnik, gojil visoko raven spoštovanja. Razlogi za to so predvsem visoka raven inovativnosti, zavidljiva sposobnost prilagajanja in rast ob skrajno zaostrenih razmerah na trgu.«  

In kar je po besedah Šmalca morda najpomembnejše, v ospredje so in še vedno postavljajo uporabnika oziroma najboljšo uporabniško izkušnjo. »Ne nazadnje pa je h končni odločitvi kljub zelo dobrim odnosom v prejšnjem podjetju prispevala odlična klima, ki jo je čutiti med zaposlenimi v T-2 in o kateri se širi glas tudi navzven. Od nove funkcije Šmalc pričakuje predvsem veliko novih izzivov in kot pravi, dirkaško hitrost telekomunikacijske panoge, veliko dela ter veselje z ekipo ob skupnih dosežkih in zadovoljnih uporabnikih. O ciljih sicer ostaja skrivnosten. »Z veseljem pa lahko napovem naslednje: T-2 bo pozitivno presenečal tudi v prihodnje in se trudil še dodatno utrjevati sloves telekomunikacijskega operaterja z najbolj zadovoljnimi uporabniki.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji