Prihaja Shoppster kot konkurenca Amazonu
Skupina United Group, ki je v Sloveniji lastnica telekomunikacijske družbe Telemach, predstavlja Shoppster, integrirano spletno in televizijsko trgovino, ki bo od jeseni dostopna tudi na slovenskem trgu.
Skupina United Group, vodilni telekomunikacijski in medijski operater v Jugovzhodni Evropi, se z regionalno platformo za spletno nakupovanje širi na povsem novo področje poslovanja. Od 23. julija 2020 je spletna trgovina Shoppster na voljo uporabnikom v Srbiji, od jeseni pa bo tudi v Sloveniji. Takrat bodo na obeh tržiščih predstavili še en prodajni kanal, in sicer lasten televizijski program Shoppster TV.
Več kot 20 kategorij izdelkov
Shoppster bo kupcem ponujal več kot 20 kategorij izdelkov, med katerimi bodo elektronika, izdelki za dom in vrt, orodje, moda, otroška oprema in številni drugi, svoj prodajni asortiman pa bodo v prihodnje intenzivno širili. »S tem bo spletna trgovina zadovoljila potrebe še tako zahtevnih kupcev in se s svojimi visokimi standardi nakupovanja primerjala tudi z najbolj znanimi svetovnimi spletnimi platformami, kot so Amazon, Wish ali poljski Allegro,« pravijo. Izdelke bodo predstavljali in prodajali tudi na lastnem televizijskem programu, kjer bodo v vlogi televizijskih voditeljev znane osebnosti vodile gledalce po ponudbi in izdelkih številnih blagovnih znamk oziroma podjetij, ki sodelujejo s Shoppsterjem. Skupaj z njimi bo Shoppster predstavljal tudi izdelke lastne blagovne znamke in izbrane linije izdelkov znanih osebnosti.
Podpirali bodo tudi lokalno
Poleg prepoznavnih blagovnih znamk se bo Shoppster v veliki meri osredotočal tudi na manjše podjetnike in proizvajalce. Z novo platformo jim bo omogočal razširitev prodaje ter s tem pomembno podpiral lokalno gospodarstvo, hkrati pa predstavljal zanesljivega partnerja za mala in srednja podjetja.