amanda
Aktualno

Pripravite krizni načrt, odzovite se hitro in predvsem ne pozabite na ljudi

Med ključnimi govorci na Dnevu PR je tudi Amanda Coleman, ena od vodilnih britanskih strokovnjakinj za krizno komuniciranje. Komunikatorjem je podala nekaj uvidov iz svoje dolgoletne kariere, ki jim lahko olajšajo delo.

Kariero Amande Coleman je najbolj zaznamoval teroristični napad, ki se je leta 2017 zgodil na koncertu Ariane Grande v areni Manchester. Sama je bila takrat odgovorna za komunikacijo na strani policije in kot pravi, je tisto, česar se je »naučila« takrat, relevantno še danes.

Kot prvo napako, ki jo lahko krizni komunikator naredi pri svojem delu, je izpostavila to, da »pozabi« na ljudi. »V napadu na koncertu Ariane Grande je umrlo 22 ljudi, 'žrtev' pa je bilo na stotine. Poleg mrtvih še ogromno fizično ranjenih in še več tistih, na katere je dogodek vplival psihološko. Da niti ne omenjam sorodnikov in prijateljev umrlih. Vsi so želeli dobiti informacije, kaj se dogaja in to čim prej. To mora imeti krizni komunikator nenehno v mislih – saj bo to, kako ravnaš z ljudmi, določilo, ali je bil tvoj odziv na dogodek dober ali ne,« je prepričana.

Med ključnimi stvarmi, na katere komunikatorji ne smejo pozabiti, je izpostavila še krizni načrt, ki ga morate imeti pripravljenega, upoštevanje (lokalne) skupnosti, odkrit pristop do udeleženih v situaciji in predvsem hitro odzivanje. »Včasih so komunikatorji imeli luksuz časa, kar pomeni, da so po dogodku lahko v miru zbrali odzive in informacije ter nato nagovorili medije. Danes prihaja do tega, da se nek dogodek v istem trenutku že v živo predvaja na spletu, takoj za tem pa je na družbenih omrežjih objavljenih ogromno posnetkov in novic, žal tudi lažnih. Časa, da bi razmislili, kako se zadeve lotiti, tako ni. Zato je tako pomembno, da imamo pripravljen načrt in da se odzovemo takoj. Če se ne, je videti, da ne vemo, kaj se dogaja, ali – še huje – da nam za to ni mar,« je svoj nastop na Dnevu PR sklenila Amanda Coleman.

Intervju z Amando Coleman lahko preberete na povezavi. 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji