Pristop v ožjem izboru 24. KIAF
Znani so zmagovalci 24. kijevskega mednarodnega oglaševalskega festivala (KIAF). V ožji izbor se je uvrstilo tudi slovensko delo, in sicer projekt »Ledeno hladen dom«, ki so ga za Zavetišče za zapuščene živali Horjul zasnovali v agenciji Pristop.
Kijevski mednarodni oglaševalski festival KIAF 2023 je bil tudi letos posvečen izključno družbeno pomembnim komunikacijam, njihovo glavno sporočilo pa je bilo »Naredimo svet boljši«.
Na dogodku so razglasili imena zmagovalcev kar 13 tekmovanj v 143 različnih kategorijah. Za nagrade se je potegovalo 1.025 prijavljenih del iz 33-ih držav, ocenjevalo pa jih je pet mednarodnih žirij, v katerih je bilo 43 strokovnjakov iz 25-ih držav.
Med nagrajenimi deli je bilo 10 izpostavljenih kot najboljših na tekmovanju, podelili pa so še 13 zlatih, 46 srebrnih in 106 bronastih nagrad iz 32-ih držav, finalistov pa je bilo 162.
Veliko nagrado je prejelo delo »Carol for Charity« agencije Saatchi & Saatchi iz Ukrajine in ukrajinskega ministrstva za zunanje zadeve. Snovalci akcije so preoblikovali svetovno znano ukrajinsko pesem »Carol of the Bells« v bolj aktualno peročo tematiko, preko katere so s Fundacijo Olena Zelenska pomagali ukrajinskim otrokom.
Slovenska skrb za zapuščene živali
V ožji izbor KIAF-a je prišlo tudi slovensko delo »Ledeno hladen dom« agencije Pristop in Zavetišča za zapuščene živali. Matija Kocbek, vodja oddelka za oblikovanje na Pristopu, je ob tem za MM povedal: »Čeprav se bliža poletje, naš 'Ledeno hladen dom' še naprej topi srca – tudi onkraj naših meja. Zelo smo veseli in ponosni na uvrstitev v ožji izbor na festivalu KIAF, kar nam daje nov zagon pri nadaljnjem delu, saj je nagovarjanje perečih tematik še kako pomembno.«