Pritožba zoper oglaševanje T-2 ni utemeljena
Na pritožbo zoper oglas družbe T-2, ki naj bi kršil določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa, je Oglaševalsko razsodišče presodilo, da pritožba ni utemeljena.
Oglaševalska akcija družbe T-2 »Vsak ima svoj optimum, T-2 ima Optimum za vse. Oranžni Optimum.« je zbudila veliko pozornosti, o čemer smo pisali tudi v MM-u. Nanjo se je na Oglaševalsko razsodišče pritožila potrošnica, ki meni, da oglaševanje krši določila 2.4. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Vlagateljica ocenjuje, da se spolna namigovanja v okviru predmetne akcije uporabljajo zgolj zaradi šokiranja oziroma zbujanja pozornosti brez smiselne povezave z oglaševano storitvijo. Dodaja, da se je pred kratkim vrnila iz tujine in ne pozna oglaševalca, družbe T-2. Ko je videla oglase na zunanjih oglasnih površinah in na televiziji, iz njih ni uspela razbrati, kaj T-2 ponuja oziroma oglašuje.
Niso prepoznali elementov domnevno nedostojnega oglaševanja
Razsodišče je presodilo, da pritožba ni utemeljena, saj ni prepoznalo elementov domnevno nedostojnega oglaševanja. Med drugim so zapisali: »V javnosti je negativen odziv pri nekaterih potrošnikih sprožila predvsem upodobitev dveh istospolno usmerjenih oseb, ki se poljubljata, a zgolj zato nikakor ni mogoče govoriti o kršitvah določil SOK, kot je tudi Razsodišče že presodilo v Razsodbi št. 325.« Na prošnjo Tržnega inšpektorata RS je k isti akciji podalo tudi mnenje o že objavljenem oglaševanju.