zzz
Aktualno

Produkcijska hiša Bright predstavila Shine Shine

Pri Shine-u pravijo da sta hitrost in prilaganje »čista zmaga v današnjem digitalnem svetu«, zato vsebine ustvarjajo hitro, učinkovito in brez da bi te stale celo premoženje. 

Shine Shine se je razvil znotraj vizualnega stratega in produkcijske hiše Bright. Njihova vizija je ustvarjanje vsebin, ki ne prinašajo le konkretnih rezultatov, ampak so personalizirane za vsako blagovno znamko posebej. »Razumemo vse platforme, njihove uporabnike in trende, ki jih vključimo v našo kreativnost. Ustvarjamo vsebine, ki niso samo privlačne, ampak tudi angažirajo končno občinstvo. Naš glavni cilj je ustvarjati vsebine, ki odražajo vrednote in filozofijo blagovnih znamk naših naročnikov, in s tem ustvarijo pravo povezavo z njihovo ciljno občinstvo,« praviju pri Shine-u. 

Kakovost, hitrost, učinkovitost, igrivost

Njihove ključne vrednote so kakovost, hitrost, učinkovitost in igrivost. Pravijo, da izzive svojih strank rešujejo na zabavne in inovativne načine. »Mislimo, da je čas za spremembo, da razbijemo ustaljene produkcijske procese in začnemo vsebine ustvarjati na nov način,« razlaga Krištof Globočnik, soustanovitelj in vodja Shine-a. 

zzz

Hitri rezultati, hitre prilagoditve

Pri podjetju Shine Shine se osredotočajo na »performance ads« in na vsebino, ki je podprta s številkami. Pravijo, da ni ključno samo ustvarjanje vsebin, ki dosegajo konkretne in merljive rezultate v kratkem času, ampak predvsem takojšnje prilagoditve, zaupanje in iskren odnos z naročnikom. 

»Shine Shine ima vzpostavljene procese, ki omogočajo ravno to, kar naročnik potrebuje in občinstvo zahteva: hipno, časovno, kreativno in produkcijsko prilagajanje glede na spremenljive matrike. Zmožnost takojšnje spremembe ‘performance’ strategije in obenem outputov sta glavni sestavini, ki vodita k uspehu. Pri tem pa ne ponujamo instantih rešitev, temveč edinstvene in cenovno prilagojene ‘performance ads’ oglaševanju. In ne na račun kakovosti,« pravijo pri Shine-u. Model, ki so ga razvili, temelji na izkušnjah preteklih projektov s podjetji kot so Citroen, Adria, Sava, Ingolf, Sported, Free2move, Httpool, Tuš, Spar, Lisca, Synthesia, Heineken, Autobiographer, Medicoengineering in drugi. »Ključna pri tem je dobra in tekoča komunikacija z naročnikom ter kontinuirani povratni rezultati, saj je za tovrsten model nujno nenehno testiranje, številke in prilagoditve tako formatov kot zgodb, ki jih ciljna skupina želi,« še dodajajo.

Z zamahom do uspeha

Eno izmed podjetij, s katerimi sodelujejo, je nov, pokrit center za golf Ingolf v Zürichu. Pokriti golf centri se hitro širijo, saj ljubiteljem golfa ponujajo poglobljen tehnični vpogled v njihove udarce in možnost igranja skozi vse leto, ne glede na vremenske razmere in letni čas. »Ker se golf v notranjih prostorih izkazuje kot vsestranska in privlačna športna igra, je bil naročnikov izziv ustvariti široko paleto vsebin, s katero so želeli zagotoviti učinkovito komuniciranje svoje ponudbe na različnih digitalnih platformah v daljšem časovnem obdobju za izjemno različne ciljne skupine. Naš izziv pa je bil, da ustvarimo idejni koncept, kreativo in produkcijo; in to v tesnem dvodnevnem snemalnem urniku v Zürichu. Ustvarili smo veliko količino visokokakovostnih video in foto vsebin, ki jih bomo lahko prilagajali za najrazličnejše digitalne kanale, spletne platforme, primarno pa bodo uporabljene za spletno mesto in objave na Instagramu,« razlagajo pri Shine-u. Poudarili so tudi, da so vsebine testirali in jih glede na rezultate takoj prilagajali ter nadgrajevali. Rezultat? Pri Ingolfu so kmalu po začetnih objavah dosegli znaten dvig zanimanja in rezervacij ter začeli polniti kapacitete. V nekaj tednih je center zapolnil kapacitete, z nadaljnjo komunikacijo pripravljenih vsebin pa je center utrdil svoj položaj kot vodilni center za golf v zaprtih prostorih.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji