Proglas: Pred čim si najpogosteje zatiskamo oči?
Avtorji Proglasov v tedniku Mladina so se v svojih junijskih kreativnih rešitvah dotaknili širjenja neresnic in zavajanja – potrošnikov, bralcev, meščanov, državljanov.
Za MM so v agencijah, kjer so jih zasnovali, pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.
»Dobro je videti, kje si zatiskamo oči. Zato smo v našem junijskem Proglasu kot veliko polje sprenevedanja izpostavili varovanje okolja. Ko bi le bilo tako enostavno, da bi pritrjeni zamaški, papirnate slamice in bio razgradljive vrečke rešili problem onesnaževanja. Namesto tega pa so prej sredstvo za lajšanje naše slabe vesti. Da rešimo svet, bomo morali čisto zares spremeniti svoje navade, brez iskanja udobnih alternativ. Pa četudi bo to bolelo bolj kot zamašek v oko.« Agencija 101
»Kapital in vojna se že od nekdaj privlačita. Naš najnovejši Proglas se poglablja v temo sprenevedanja, z uporabo ikonične podobe treh opic, ki pokrivajo svoje oči, ušesa in usta, pa posredujemo metaforo, kako lahko namerna nevednost in selektivna slepota omogočata in ohranjata krivice. Brezčasni simbol tako ljudi izziva, naj se soočijo z neprijetno resničnostjo, da za korist peščice vsi, skupaj z mediji, zatiskamo oči pred zlom, ki je za nekatere hudo dobičkonosno.« Herman in partnerji
»Adobe programi uvajajo UI pri kreiranju ilustracij in fotografij. Na svetu trenutno trpi ogromno ljudi zaradi vojn in oboroženega nasilja. Hoteli smo poiskati motiv, ki bi opozoril na to nevzdržno situacijo. Umetna inteligenca ameriškega oblikovalskega programa InDesign pa nam na besedo ‘war’ izpljune idilo s prekrasnim belim jelenom ob gorski rečici in z mogočnimi, kakor s sladkorjem posutimi gorami v ozadju. SPRENEVEDANJE.« Imago Urbee
»Sprenevedanje vladajočih elit je simptom sodobne družbe in očitno je, da nimamo mehanizma, kako to ustaviti. Elite nas ‘farbajo’ tako, kot jim ustreza, in cinična prispodoba tega bi lahko bila, da nas imajo za klovne.« Povem x Brief