zz
Aktualno

Proglas: Sovražni govor

Avtorji Proglasov v tedniku Mladina so se v svojih februarskih kreativnih rešitvah dotaknili obsodbe vseh komunikacijskih oblik sovražnega govora in ozaveščanju za zmanjšanje prostora zanj.

Za MM so v agencijah, kjer so jih zasnovali, pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.

zz

Matej Kodrič, kreativni direktor pri agenciji Povem: »Sovražni govor ni nekaj prirojenega – naučimo se ga. In če ga izvajajo ter normalizirajo najvišji organi v državi, lahko to postane resen problem. Naša ideja opozarja prav na to. Parlament kot institucija bi moral biti zgled, zato je Proglas poziv k njihovemu zavedanju odgovornosti pri oblikovanju kulture dialoga.«

zz

Tekstopiska Maja Burja pri agenciji Luna TBWA: »Če ste kdaj odprli TikTok, najbrž poznate bogat nabor žaljivk, s katerimi se v komentarjih obmetavajo osnovnošolci. Od kod jim ta besedni zaklad? Kar Janez doma govori, to Janezek ponovi, zato bodimo odrasli zgled, da ne bo naša sovražna abeceda čez nekaj let natisnjena tudi v Cicibanu.«

zz

Gašper Štern, art direktor pri AV studiu: »Oglas izkorišča preprosto, a močno vizualno asociacijo, da izpostavi nevarnost sovražnega govora, predvsem na digitalnih platformah. Z uporabo bližnjega posnetka mobilnega zaslona, kjer je logotip omrežja X na beli podlagi obdan z rdečim ozadjem, ustvarja vizualno podobnost s simboliko totalitarnih režimov.Ta minimalistična, a pomenljiva kompozicija opozarja na zgodovinske posledice nestrpne retorike in s tem postavlja aktualno vprašanje odgovornosti družbenih omrežij pri širjenju sovražnega govora. To postaja še bolj zaskrbljujoče v času, ko svetovni voditelji vse pogosteje posegajo po radikalni in polarizirajoči komunikaciji, s čimer na nek način legitimizirajo sovražni govor in ga normalizirajo v javnem prostoru.«

zz

Luka Bajs, izvršni kreativni direktor na agenciji SHIFT: »Ko je Meta čez noč spremenila pravila in pogoje, da bi bila bolj 'skladna' z aktualno oblastjo, se je spremenilo tudi to, kaj je dovoljeno objavljati na njihovih platformah in kaj ne. Na to dejstvo se nam je zdelo pomembno opozoriti.«

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji