Programatično oglaševanje na Spotifyu zdaj tudi v Sloveniji
Httpool v Sloveniji predstavlja Spotify Programmatic, ki prinaša nove priložnosti za blagovne znamke.
Po predstavitvi v Avstriji, na Poljskem in Češkem ter v Romuniji je Httpool uvedel možnost programatičnega zakupa avdio- in videoinventarja na platformi Spotify tudi v Sloveniji, ki se je tako pridružila že trinajstim drugim trgom po Srednji in Vzhodni Evropi, na Baltiku in Balkanu. Kot pravijo pri Httpoolu, je to odgovor na vse večje povpraševanje blagovnih znamk po uporabi programatičnega oglaševanja na tej platformi, ki temelji na zvoku. »Uvedba Spotifyeve programatične rešitve je mejnik v segmentu digitalnega zvoka in mu bo pomagala do zadnjega preboja v teh srednjeevropskih državah. V podjetju Httpool smo odločeni ponuditi vrhunsko storitev in lokalno podporo oglaševalcem. Omogočiti jim želimo poglobljen vpogled v najboljše prakse in trende. Naš cilj je oglaševalcem in blagovnim znamkam ponuditi nove priložnosti, da izkoristijo največ, kar jim ponuja Spotify,« je povedal Jure Banič, generalni direktor Httpool Slovenija.
Ob tem pri Httpoolu poudarjajo, da uporabniki brezplačne različice Spotifyja (Spotify Free) z aplikacijo preživijo 2,5 ure na dan, pri čemer pol ure aktivno gledajo na glavni zaslon aplikacije. S tem naj bi platforma predstavljala zanimivo priložnost za blagovne znamke, ki želijo izkoristiti tudi vizualni vidik oglaševanja. Poslušalci uporabljajo aplikacijo Spotify ves dan, kar oglaševalcem omogoča, da nagovorijo svojim stranke skoraj kadar koli.
»Spotify ponuja dodatno prilagodljivost za agencije in lastne programatične ekipe, saj je na voljo kot zasebna tržnica (ang. private marketplace oziroma PMP, op. p.). PMP postopoma postajajo vse pomembnejše. Tako programatično zajamčeni video kot tudi videoposnetki PMP pri Spotifyu se izvajajo na podlagi cene na tisoč prikazov. Medtem ko se prvi zaračunavajo v celoti, pa se stroški drugih izračunajo na podlagi začetkov prikazov,« pojasnjujejo v Httpoolu.