Publicis Group osvojil kanskega leva za »Delo z rakom«
Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je veliko nagrado za dobra dela na področju zdravja osvojil projekt »Delo z rakom«, ki jo je zasnoval Publicis Group.
Kaja Kovič
Pet mesecev po predstavitvi v Davosu in poznejšem predvajanju kratkega filma na odmevnem Super Bowlu je organizacija Working with Cancer prejela veliko nagrado za dobro delo na področju zdravja tudi na Kanskih levih. Ta je namenjena slavljenju ustvarjalnosti za pozitiven vpliv ne le za blagovne znamke, temveč za splošno dobro.
K sodelovanju se je do zdaj zavezalo več kot 600 podjetji (med njimi tudi nekatere vlade, na primer francoska), skupno več kot 20 milijonov zaposlenih. Tako je organizacija Working with Cancer postala globalna medpanožna koalicija, ki spodbuja družbeni napredek v različnih kulturah, da bi odpravila stigmatizacijo raka na delovnem mestu.
Arthur Sadoun, globalni izvršni direktor in predsednik Publicis Groupe, je dejal: »V imenu 600 podjetij, ki so se že zavezala, bi se rad iskreno zahvalil žiriji, ki je akcijo povzdignila na novo raven globalne ozaveščenosti. Prejem uglednega priznanja še dodatno dokazuje, kaj vse je mogoče za pozitivne spremembe, če se združimo. Izbris stigme raka na delovnem mestu je ena od tistih, ki jih lahko dosežemo za vedno.«
Mel Routhier, predsednik žirije za zdravje in dobro počutje ter operativni direktor podjetja VMLY&R Chicago, je komentiral: »Projekt 'Delo z rakom' nas je pustil brez besed. Nismo videli le odlične ustvarjalne zamisli, temveč tudi globalni učinek, ki je vključujoč in ima resničen potencial, da za vedno spremeni zaposlene. Morda bo to nekega dne osnova za vsa podjetja na svetu pri razumevanju in podpori zaposlenih.«