sandra baran
Aktualno

Publicis Groupe uvedel zaveze za ustvarjalce vsebin

V Publicis Groupe Slovenije so sprejeli deklaracijo Vrednote in zaveze sodelovanja z ustvarjalci vsebin, ki temelji na spoštovanju in pravičnosti do vseh občinstev ter splošno sprejetih družbenih vrednotah.

Kot pravijo v Publicis Groupe Slovenije, se marketing ustvarjanja vsebin razvija hitreje, kot se razvija regulacija zanj na različnih področjih – od gospodarskih in davčnih pravil, pravne in uredniške odgovornosti, označevanja promoviranih vsebin, etičnih in moralnih standardov, svobode govora, do primernosti vsebin za javno dostopen medijski prostor in čas. Ustvarjalci vsebin so vplivneži, tiktokerji, blogerji, videoustvarjalci, podkasterji in vsi ostali, ki sami in izven klasičnega uredniško-medijskega prostora ustvarjajo vsebine in vplivajo na dostopne vsebine.

»Publicis Groupe posluje v skladu z najvišjimi etičnimi standardi in odgovornostjo za kakovost tržnih komunikacij in vsebin, ki jih ustvarja v celoti. Smo komunikacijska skupina, ki je na slovenskem, regijskem in svetovnem trgu med največjimi in uživa zaupanje in ugled tako naročnikov kot širše stroke. Naša prednostna naloga je zagotoviti, da partnerji in ustvarjalci, s katerimi pri tem sodelujemo, podpirajo enake vrednote ter etične in moralne standarde kot mi in naši naročniki,« pravijo. Dodajo, da želijo hkrati vplivati na izboljševanje vsebin, ki so dostopne na spletu in tudi širše, ki so slabše regulirana od tradicionalnih založniških medijskih formatov.

V ta namen so v Publicis Groupe Slovenije sprejeli deklaracijo Vrednote in zaveze sodelovanja z ustvarjalci vsebin, ki temelji na spoštovanju in pravičnosti do vseh občinstev ter splošno sprejetih družbenih vrednotah. Med drugim promovira odgovornost do sledilcev, nedopustnost sovražnega govora, spoštovanje pravice do podobe nastopajočih ter varovanje otrok in mladostnikov pred vulgarnimi in neprimernimi vsebinami.

»Odslej pri nas začetek sodelovanja z vplivneži ali ustvarjalci spletnih vsebin poleg drugih formalnosti zaznamuje tudi obvezen in zavezujoč podpis deklaracije zaveze. Namen tega je že vnaprej jasno opredeliti zahtevano in pričakovano raven ter standarde sodelovanja in odgovornost vsakega posameznega ustvarjalca do objavljenega, ne samo ob sodelovanju, ampak tudi prej in pozneje,« je pojasnila Sandra Baran, vodja ekspertize MSL za vplivnostni in vsebinski marketing ter odnose z javnostmi v Skupini Publicis Groupe. »Pričakujemo pozitiven odziv vseh v procesu, še posebej pa stroke. Deklaracija je nastajala in se širi iz naše globalne mreže, pozdravljajo jo predvsem globalni in zelo odgovorni naročniki, vse bolj pa tudi manjši lokalni naročniki z manj izkušnjami in z manj pravne podpore. Lokalno so zaveze preverjene in usklajene tudi s slovenskimi pravnimi normami,« še pravi Baranova. Kot še poudarja, si želijo, da bi se dobra praksa širila naprej pri članih Slovenske oglaševalske zbornice ter spodbujala nastajanje bolj kakovostnih in odgovornih vsebin za vse in na dolgi rok.

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji