Moč je v testeninah
Opaženo

Moč je v testeninah

Barilla izpostavlja pozitiven vpliv testenin na telesno zmogljivost rekreativnih športnikov.

Kratek opis akcije: »Barilla je znana po svoji podpori športnih dogodkov. Ker je še vedno razširjeno napačno prepričanje, da testenine niso primerna hrana za športnike, je blagovna znamka izkoristila priložnost ob pripravi na NLB Ljubljanski maraton in regeneraciji po njem, da izpostavi številne koristi testenin za športno zmogljivost,« pravijo snovalci akcije.

S kampanjo #SkupajDoCilja na družbenih omrežjih je Barilla sporočala, kako lahko testenine prispevajo k večji moči, energiji in lažjemu doseganju športnih ciljev. Prva vrsta objav in oglasov se je osredotočila na sporočanje pomembnih dejstev o koristih testenin v prehrani športnikov, druga vrsta objav pa je predlagala in širila vrste priprave testenih za uživanje pred in po športnih aktivnostih.

Barilla s sponzorstvom »Testeninka« na Ljubljanskem maratonu ni le povečala prepoznavnosti svoje znamke, ampak tudi omogočila tekačem, da so se pred maratonon okrepčali z okusnimi in energijsko bogatimi testeninami. S tem so ustvarili pozitivno povezavo med svojim izdelkom in aktivnim življenjskim slogom.

SkupajDoCilja1

SkupajDoCilja2

SkupajDoCilja3

SkupajDoCilja4

SkupajDoCilja5

Predstavnica naročnika: Majda Kuzma  

Direktorica projekta: Sabina Raca Habjan

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Petja Selan

Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan (MSL, član Publicis Groupe)

Izvedbeno oblikovanje: Lea Mesarič

Termin izvedbe: oktober in november 2024

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji