Moč je v testeninah
Barilla izpostavlja pozitiven vpliv testenin na telesno zmogljivost rekreativnih športnikov.
Barilla Adriatik
Kratek opis akcije: »Barilla je znana po svoji podpori športnih dogodkov. Ker je še vedno razširjeno napačno prepričanje, da testenine niso primerna hrana za športnike, je blagovna znamka izkoristila priložnost ob pripravi na NLB Ljubljanski maraton in regeneraciji po njem, da izpostavi številne koristi testenin za športno zmogljivost,« pravijo snovalci akcije.
S kampanjo #SkupajDoCilja na družbenih omrežjih je Barilla sporočala, kako lahko testenine prispevajo k večji moči, energiji in lažjemu doseganju športnih ciljev. Prva vrsta objav in oglasov se je osredotočila na sporočanje pomembnih dejstev o koristih testenin v prehrani športnikov, druga vrsta objav pa je predlagala in širila vrste priprave testenih za uživanje pred in po športnih aktivnostih.
Barilla s sponzorstvom »Testeninka« na Ljubljanskem maratonu ni le povečala prepoznavnosti svoje znamke, ampak tudi omogočila tekačem, da so se pred maratonon okrepčali z okusnimi in energijsko bogatimi testeninami. S tem so ustvarili pozitivno povezavo med svojim izdelkom in aktivnim življenjskim slogom.
Predstavnica naročnika: Majda Kuzma
Direktorica projekta: Sabina Raca Habjan
Strateška direktorica: Maja Michieli
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Petja Selan
Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan (MSL, član Publicis Groupe)
Izvedbeno oblikovanje: Lea Mesarič
Termin izvedbe: oktober in november 2024