Re:do: Znamka, ki želi graditi pristne in netoksične odnose s potrošniki
Matic Žmuc, vodja marketinških komunikacij pri novem digitalnem ponudniku re:do, pri razvoju blagovne znamke poudarja vključenost uporabnikov.
Gašper Meden
re:do se je pod okriljem Skupine A1 in s sloganom »V tvojih rokah« prestavil kot izzivalec na slovenskem trgu, ki stavi na preprostost in prilagodljivost svojih storitev. Nase so opozorili s t. i. teaser oziroma dražilno kampanjo, v okviru katere ste zagotovo opazili simpatično alpako. »Zavedamo se, da moramo kot blagovna znamka preseči običajne, transakcijske odnose s potrošniki in namesto tega z njimi graditi pristne, netoksične odnose – tako kot v vsakdanjem življenju. In prav to tematiko smo nagovorili v teaser kampanji,« pojasnjuje Matic Žmuc.
Od podkastov do spletnih razprav
S petimi podkasti v sodelovanju s Fejmiči in izbranimi gosti so po besedah Žmuca ustvarili varen in spodbuden prostor za razpravo o pomembnih družbenih temah v skupnosti re:do, ki so jo pomenovali re:lavnica. »Že pred uradnim lansiranjem smo re:do ponudili članom re:lavnice, ki so prispevali svoja vprašanja, mnenja in predloge ter tako pomagali pri grajenju dobre storitve še pred uradnim začetkom delovanja re:do.« Komunikacija zdaj prehaja v glavni del aktivnosti, s katerimi želijo blagovno znamko re:do še bolj približati ciljnim skupinam in predstaviti produkt ter njegove prednosti.
Za kreativni del bo skrbela agencija SHIFT
K sodelovanju na natečaju za izbor agencije so povabili več slovenskih agencij, za katere so po besedah Žmuca ocenili, da jim lahko ponudijo celostne storitve in strateški pristop pri predstavitvi nove znamke. »Na natečaju nas je s svojim strateškim pristopom, jasno vizijo blagovne znamke in kreativnimi rešitvami prepričala agencija SHIFT (sicer krovna agencija A1 Slovenija, matičnega podjetja Re:do, op. p.). SHIFT je pomemben strateški partner re:do-ja in veseli smo, da naš odnos presega običajno razmerje med agencijo in naročnikom, saj sodelovanje temelji na soustvarjanju, uspešno pa smo implementirali tudi agilne načine dela,« je povedal Žmuc.
V prvih treh letih želijo pridobiti 100 tisoč uporabnikov
Glavni marketinški cilj za re:do 2023 je po besedah Žmuca preprost, a ambiciozen. Želijo, da za re:do izve vsak Slovenec, gradnja močne blagovne znamke pa je med pomembnejšimi prioritetami skupaj z vključenostjo uporabnikov. »Slednji igrajo ključno vlogo v nadaljnjem razvoju re:doja. Zato si želimo, da se čim več posameznikov odloči za re:do, ga preizkusi in skupaj z nami tudi soustvarja.« Kot pravi, šteje vsako mnenje, predlog, vprašanje ali razprava. »Če pa govorimo o številkah, je naš prvi cilj pridobiti 100 tisoč uporabnikov v prvih treh letih delovanja re:do.