
»S prefinjenim pristopom, dobro zgodbo in ščepcem estetike kampanja ne more zgrešiti«
Tokrat nam je svojih pet najljubših oglasov in ključne elemente resnično dobrih oglaševalskih akcij razkril Rob Svenšek, soustanovitelj marketinške agencije in laboratorija za znamke .raw lab.

Eva Peserl
Aimé Leon Dore Porsche 993 Turbo
Vožnja Porscheja skozi idilično škotsko podeželje, ki se konča z obračunom med lastnikom avtomobila in pastirjem ter njegovo čredo ovac. Estetsko, brez nepotrebnih besed, s prefinjenim humorjem. Po eni strani se s tem izjemno težko poistovetimo, po drugi pa smo se že mnogi znašli v tej situaciji.
Praznični kratki film Wes Anderson & H&M: »Come Together«
Lahko bi mu rekli espresso shot Wesa Andersona. Stiliziran in domiseln kratki film je bil del H&M-ove praznične kampanje, kjer se združita Andersonova značilna estetika in humor v nestereotipno božično kampanjo. Kot oblikovalec znam vedno ceniti takšen bonbonček za oči.
Teenage Engeniring: »Introducing EP–1320 Medieval«
Skozi humoren, abstrakten in bizaren način Teenage Engineering predstavi EP–1320 Medieval, elektronski instrument, ki združuje srednjeveške zvoke s sodobno tehnologijo »sampliranja«. Sam bi video opisal kot »Dieter Rams z dobrim smislom za humor«.
Guccijeva kampanja »The Exquisite«
Kot ljubitelj filma sem se hitro spomnil Guccijeve kampanje »Exquisite«. Ta predstavlja harmonično in estetsko zelo dovršeno prepletanje mode in filmskih klasik. Dodatne točke za subtilen komični učinek.
Apple 1984
»1984« je legendarni oglas Appla, ki ga je navdihnil roman 1984 Georgea Orwella. Apple se je s tem oglasom vzpostavil kot inovativno podjetje, v nasprotju z IBM-om, ki je bil v tistem času simbol korporativne monotonije in nadzora. Video je vsebinsko še bolj relevanten danes kot ob njegovi premieri. Kje je danes pogum za takšne kampanje?
Kateri element iz teh petih vaših najljubših kampanj vas najbolj pritegnejo?
S prefinjenim, inteligentnim pristopom v kombinaciji z dobro zgodbo in ščepcem resnično lepe estetike ali kulturne relevantnosti kampanja ne more zgrešiti.
Ali je kateri od teh oglasov vplival na vaše delo? Če da, kako?
Na zavestni ravni tega ne morem trditi, saj več navdiha dobim od tehnologije, pop kulture, izjemnih posameznikov, umetnosti in drugih dobrih stvari. Zagotovo pa vsaka dobra stvar pusti svoj pečat vsaj v podzavesti.
Če bi morali izbrati eno kampanjo, v kateri bi nastopili?
Hm, teleportacija v svet Wesa Andersona je zelo mamljiva, ampak … Le kdo se ne bi branil škotskega podeželja v družbi Porscheja 993? Zato bi rekel, da prvo mesto za las zasede oglas za Aimé Leon Dore Porsche 993 Turbo.