S prenovljeno strategijo blagovne znamke do izjemnih rezultatov
»Marketinške rešitve, ki prinašajo neposredne prodajne rezultate, so dokaz, da prava strategija in učinkovita izvedba vodita k resnično izjemnim dosežkom,« pravi Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga v Marlesu.
Eva Peserl
Pri podjetju Marles, vodilnem slovenskem proizvajalcu lesenih montažnih objektov, so na novinarski konferenci predstavili ključne dosežke leta 2024, načrte za nadaljnji razvoj in ambiciozne cilje za prihodnost. Direktor podjetja Marles Tadej Gosak je uvodoma zatrdil, da je njihov proizvod najlepši na svetu. Zakaj? »Ker noben drug proizvod ne more dati doma družini. Zato je to naše poslanstvo in naša odgovornost,« je poudaril ob zaključku leta, ki je bilo za Marles zelo uspešno. »Ključnega pomena je bilo vlaganje v naše zaposlene. Več kot milijon evrov smo investirali v nove zaposlitve, ohranjanje delovnih mest, dvig plač in razvoj kompetenc naših sodelavcev. Poleg tega smo za posodobitev proizvodnih kapacitet in prenovo blagovne znamke namenili več kot 3 milijone evrov. Naša poslovna strategija se prilagaja novim razmeram, a ostajamo osredotočeni na trajnostno leseno montažno gradnjo. Vidimo jo kot priložnost za rešitve, usmerjene na ljudi, in z naravo povezano bivanje,« je poudaril Gosak.
Za rezultate zaslužna prenova strategije blagovne znamke
Direktor Marlesa meni, da vsako podjetje s tako dolgo tradicijo potrebuje čas za premislek – da ostane v koraku s časom in trendi, ki prihajajo. Izziv pa je ugotoviti, kaj lahko podjetje naredi, da trendom ne le sledi, temveč jih tudi ustvarja. »Lani smo ugotovili, da moramo v podjetju kar nekaj spremeniti, da ostanemo relevantni in v koraku s trendi prihodnosti. Zato smo morali spremeniti svojo strategijo,« je poudaril Gosak.
»Leto 2024 je bilo za Marles prelomno in ponosna sem, da sem kot direktorica strateškega marketinga prispevala k tej zgodbi o uspehu. Prenovljena strategija blagovne znamke, ki je bila trden temelj celotne revitalizacije, nam je omogočila doseganje izjemnih rezultatov. Prenovljena podoba, nove arhitekturne rešitve in osvežena komunikacija so privedle do več kot 1,5-kratnega povečanja povpraševanj, podvojitve števila izdelanih ponudb in rekordnih prodajnih rezultatov,« je razložila Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu. Poudarila je, da so marketinške rešitve, ki prinašajo neposredne prodajne rezultate, dokaz, da prava strategija in učinkovita izvedba vodita k resnično izjemnim dosežkom.
Leto 2025 je šele začetek
»Rezultati, ki smo jih dosegli, potrjujejo, da smo na pravi poti. Uspelo nam je okrepiti pozicijo na domačem trgu in hkrati postaviti trdne temelje za rast na mednarodnem področju. Zavedamo se tudi izzivov, s katerimi smo se soočili,« je pojasnil Tadej Gosak, ki verjame, da je leto 2025 šele začetek. »Upam si trditi celo, da bo leto 2025 najbolj uspešno poslovno leto Marlesa v zadnjih več kot desetih letih,« je zaključil.