zz
Aktualno

»Šefu ponudite rešitev na njegovo težavo.«

Guy De Launey, novinar pri svetovnih medijih, kot so BBC, Monocle, The New European in Deutsche Welle, je na 'Horizon live dogodku' obiskovalcem podal nekaj zanimivih nasvetov za delo.

Novinarja svetovnega kova, ki od leta 2017 živi in deluje v Ljubljani, je produkcijska hiša Bright povabila na njihov Horizon live dogodek. V poslovnih prostorih na Dunajski je De Launey pred gosti dogodka izpostavil nekaj popotnic za delo in slovensko komunikacijsko industrijo.

Od interneta do UI: Kako ohraniti zaupanje?

V svetu medijev so edina stalnica spremembe. »Novinarstvo je zaznamoval že pojav interneta, umetna inteligenca pa je vanj vnesla dodatne in hitrejše spremembe. Tok novic postal hitrejši, za javljanje v živo s terena je postalo najpomembneje, da novinar o neki stvari poroča prvi. Pri tem ne sme pozabiti na prav način podajanja sporočil - do naslovnika mora novica priti neoporečna.« Ko sta Matej Marinko, ustanovitelj in izvršni direktor produkcijske hiše, ki je vodil pogovor, in Guy De Launey prešla do aktualnejših trendov, je De Launey je poudaril, da lahko UI predstavlja novinarstvu, predvsem bralcem, tudi neke vrste grožnjo: »Izmišljene novice krožijo z enako hitrostjo kot resnične, lažne novice pa danes ni več težko ustvarjati. Ljudem, ki se sprašujejo, katerim medijem zaupati, svetujem, da zaupajo medijskim hišam z dolgo tradicijo.« Kot tuj primer je podal tradicijo in verodostojnost medija BBC, ki obstaja že 102 leti.

»Šefu ponudite rešitev.«

De Launey se je tekom svoje dolge kariere in življenja v najrazličnejših državah (Velika Britanija, Japonska, Kambodža, Srbija, Slovenija) naučil, kako delati profesionalno in produktivno, zato je obiskovalcem ponudil nekaj pomembnih nasvetov za delo: »Šefu je vedno potrebno ponuditi rešitev za njegovo težavo. Ko nastopijo spremembe, se jim poskusite vedno in čim hitreje prilagoditi. Pozdrav in nasmeh odpreta marsikatera vrata. Ti dve preposti stvari delujeta pri vsakomur.«

Horizon live dogodki v poslovnih prostorih produkcijske hiše Bright po besedah Mateja Marinka, ustanovitelja in izvršnega direktorja produkcijske hiše, v slovenski prostor prinašajo navdih za področja umetnosti, podjetništva, oglaševanja, tehnologije, oblikovanja, filozofije, izražanja in dobrega počutja ter prispevajo k razvoju družbe, podjetništva in kreativnega sveta znotraj slovenskega prostora in širše.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji