Skrito v raju
Aktualno

Serija Skrito v raju zdaj tudi v knjižni obliki

Slovenska serija Skrito v raju, ki je bila med gledalci POP TV odlično sprejeta, bo zdaj zaživela tudi kot knjiga. Pravzaprav ne bodo izdali le ene, temveč kar 75 knjig.

Kot pravi Boštjan Špetič iz Super založbe, gre za popolnoma nov pristop na slovenskem trgu, saj bo to prvič, da bo slovenska televizijska serija preoblikovana v knjižno obliko. »Ker zadnje čase ljudje bolj gledajo televizijske serije, kot berejo, smo se odločili, da jim najljubše zgodbe in like ponudimo v pisni obliki. Skrito v raju je izjemen primer kakovostnega scenarija in široke priljubljenosti, zato sem bil iskreno navdušen, ko je POP TV prepoznal potencial ideje,« pravi.

Pri knjigah so sodelovali tudi ustvarjalci serije, med njimi Boštjan Tadel, ki meni, da bodo knjige zanimive tako za gledalce kot tudi za tiste, ki serije niso spremljali. »Gledalci bodo ob branju obujali spomine, za povrh pa še malo vklopili domišljijo in si kakšno stvar še dodatno zamislili. Tisti, ki jim je bližje branje, pa bodo v novi preobleki spoznali zanimive junake in njihove zgodbe, ki so pritegnile gledalce,« je povedal.

Vsaka epizoda s svojo knjigo

Bralci bodo tako lahko prigodam Lare, Marka in drugih junakov iz serije sledili v kar 75-ih knjigah, saj bo prav vsaka epizoda dobila svojo knjigo. Čaka jih tudi posebna predzgodba, ki so jo napisali ustvarjalci in ni bila nikoli posneta. »To je v resnici predpoletna zgodba in pripoveduje o dogajanju pred samim začetkom serije, še preden so se junaki in junakinje zapletli v vrtinec medsebojnih odnosov,« pojasnjuje Tadel.

Knjige bodo majhne, lahke in priročne, veliko pozornosti pa so ustvarjalci posvetili prilagoditvi jezika, ki bo dostopen širši javnosti, od otrok do upokojencev. Nekaj razlik v primerjavi s serijo bo tudi v podajanju vsebine, saj pravijo, da je naloga televizije, da čim več prikaže, medtem ko pisana različica bralcem omogoča, da vklopijo domišljijo in si marsikateri prizor predstavljajo po svoje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji