zz
Opaženo

Stiske iz omaric

SHIFT in UNICEF Slovenija sta predstavila projekt »Stiske iz omaric«, ki ozavešča o duševnem zdravju mladih v Sloveniji in spodbuja k normalizaciji pogovora o stiskah na ravni celotne družbe.

Kratek opis akcije: Projekt je luč sveta ugledal oktobra v tednu duševnega zdravja. Na Trg republike je UNICEF Slovenija postavil 90 šolskih omaric, v katerih je bilo 90 zapisov resničnih zgodb o duševnih stiskah otrok in mladostnikov v Sloveniji. Šolske omarice so namreč prostor, kamor otroci in mladostniki pogosto skrijejo stvari, ki jih ne želijo deliti z drugimi. Te so v projektu postale simbol za vse tegobe, o katerih mladi pogosto ne spregovorijo. Pogovor o stiskah se je med gverilsko izpostavitvijo preselil tudi na družbena omrežja in postal osrednja tema na storyjih več kot 30 slovenskih vplivnežev, ki so sledilce spodbujali k normalizaciji pogovora in jih povabili k obisku Trga republike.

UNICEF Slovenija je v sklopu projekta nudil tudi brezplačne spletne priročnike z nasveti, v novembru pa je bila izvedena prva (od številnih drugih v prihodnosti) brezplačna spletna delavnica za starše.

Projekt je na Svetovni dan otrok ponovno dosegel odločevalce; mlajši ambasadorki UNICEF-a sta dr. Robertu Golobu, predsedniku vlade, predali šolski nahrbtnik z 90 zgodbami o duševnih stiskah otrok v Sloveniji in ga pozvali k aktivnemu iskanju rešitev za izboljšanje trenutnega stanja. Po predaji zgodb je sledil sestanek, na katerem so poleg vlade in UNICEF-a sodelovali tudi minister za vzgojo in izobraževanje ter generalna direktorica Direktorata za javno zdravje.

z

Avtor: SHIFT

Naročnik: UNICEF Slovenija

Elementi akcije: gverilska izpostavitev, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z mediji, priročnik in delavnica o duševnem zdravju

Predstavniki naročnika: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Sara Grmek in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Direktorica naročnika: Teja Rajšp

Asistentka vodje projektov: Manca Maša Sladič

Urednica družbenih omrežij: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov

Video produkcija in režija: Diskont Films

Direktor fotografije: Matic Zavodnik

Producent: Rok Berglez

Fotografa: Lenart Megušar, Rok Berglez, Žan Kolman (Kabinet predsednika Vlade RS)

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji