zz
Opaženo

Stiske iz omaric

SHIFT in UNICEF Slovenija sta predstavila projekt »Stiske iz omaric«, ki ozavešča o duševnem zdravju mladih v Sloveniji in spodbuja k normalizaciji pogovora o stiskah na ravni celotne družbe.

Kratek opis akcije: Projekt je luč sveta ugledal oktobra v tednu duševnega zdravja. Na Trg republike je UNICEF Slovenija postavil 90 šolskih omaric, v katerih je bilo 90 zapisov resničnih zgodb o duševnih stiskah otrok in mladostnikov v Sloveniji. Šolske omarice so namreč prostor, kamor otroci in mladostniki pogosto skrijejo stvari, ki jih ne želijo deliti z drugimi. Te so v projektu postale simbol za vse tegobe, o katerih mladi pogosto ne spregovorijo. Pogovor o stiskah se je med gverilsko izpostavitvijo preselil tudi na družbena omrežja in postal osrednja tema na storyjih več kot 30 slovenskih vplivnežev, ki so sledilce spodbujali k normalizaciji pogovora in jih povabili k obisku Trga republike.

UNICEF Slovenija je v sklopu projekta nudil tudi brezplačne spletne priročnike z nasveti, v novembru pa je bila izvedena prva (od številnih drugih v prihodnosti) brezplačna spletna delavnica za starše.

Projekt je na Svetovni dan otrok ponovno dosegel odločevalce; mlajši ambasadorki UNICEF-a sta dr. Robertu Golobu, predsedniku vlade, predali šolski nahrbtnik z 90 zgodbami o duševnih stiskah otrok v Sloveniji in ga pozvali k aktivnemu iskanju rešitev za izboljšanje trenutnega stanja. Po predaji zgodb je sledil sestanek, na katerem so poleg vlade in UNICEF-a sodelovali tudi minister za vzgojo in izobraževanje ter generalna direktorica Direktorata za javno zdravje.

z

Avtor: SHIFT

Naročnik: UNICEF Slovenija

Elementi akcije: gverilska izpostavitev, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z mediji, priročnik in delavnica o duševnem zdravju

Predstavniki naročnika: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Sara Grmek in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Direktorica naročnika: Teja Rajšp

Asistentka vodje projektov: Manca Maša Sladič

Urednica družbenih omrežij: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov

Video produkcija in režija: Diskont Films

Direktor fotografije: Matic Zavodnik

Producent: Rok Berglez

Fotografa: Lenart Megušar, Rok Berglez, Žan Kolman (Kabinet predsednika Vlade RS)

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji