Simona Mladenović
Aktualno

Simona Mladenović okrepila marketinško ekipo Petrola

Vodenje produktnega marketinga za trgovino in goriva je z aprilom 2024 prevzela Simona Mladenović.

Simona Mladenović je od jeseni 2019 kot vodja oglaševanja na NLB aktivno sooblikovala prenovljeno podobo in ton komunikacije NLB Skupine ter skrbela za načrtovanje in izvedbo glavnine oglaševalskih akcij kot tudi ostalih večjih tržno-komunikacijskih aktivnosti in družbeno odgovornih projektov (npr. za večkrat nagrajeni regijski projekt »Okvir pomoči«, prenovo kreativne platforme za komunikacijo športnih sponzorstev, itd.). Pred tem se je dobrih 13 let kot vodja in pozneje kot direktorica projektov kalila v več oglaševalskih agencijah, med drugim na Pristopu, Grey Ljubljana (zdaj SHIFT) in Formitasu. Projekti, ki jih je vodila, so bili nagrajeni s kar štirimi zlatimi nagradami Effie Slovenija, nagrado za odličnost Gold Quill in številnimi drugimi, skupaj z ekipo NLB pa je prejela tudi nagradi za marketinško odličnost in oglaševalca leta.

V Petrolu bo kot vodja produktnega marketinga odgovorna za področje goriv, trgovine, ponudbe Fresh in kave Na poti, prevzema pa tudi celostno skrb za komunikacijo Petrola na trgu. »Zelo se veselim novih izzivov in priložnosti delati z najboljšimi marketinškimi strokovnjaki v državi. In ker trdno verjamem, da je zadovoljna stranka tudi zvesta stranka, bosta ustvarjanje dodane vrednosti in stalno izboljševanje uporabniške izkušnje na vseh točkah dotika še naprej v našem fokusu,« je povedala za MM.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji