fuzbal
Aktualno

Slovenski nogometni navijači prikovani pred televizijske sprejemnike

Z RTV Slovenija so sporočili, da je bila gledanost nogometnih tekem, v katerih je na evropskem prvenstvu igrala slovenska reprezentanca, izjemna.

Prve tri slovenske tekme letošnjega evropskega prvenstva v nogometu 2024 si je ogledalo povprečno kar 20,3 % ali 388.100 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. kar 55-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času tekem.

Vsaj del katere koli od treh slovenskih tekem je videlo več kot 55 % oz. kar 1.057.800 različnih gledalcev, starejših od štirih let. Gledalci so lahko prenose slovenskih tekem evropskega prvenstva v nogometu  spremljali tudi v živo preko spletnega portala rtvslo.si, kjer so zabeležili skoraj pol milijona ogledov (462.400).

Najvišjo gledanost letošnjega prvenstva je dosegla včerajšnja tekma med Slovenijo in Anglijo, ki jo je v povprečju spremljalo kar 23,5 % ali 450.400 gledalcev, kar predstavlja 55 % takratnih gledalcev televizije. Tudi najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času prenosa tekme med Slovenijo in Anglijo, ob 22.51, ko je TV Slovenija 2 spremljalo kar 561.500 gledalcev. To je bila do zdaj hkrati tudi najvišja dosežena gledanost v času letošnjega evropskega prvenstva v nogometu.

Nogometna evforija se kaže tudi na drugih kanalih RTV Slovenija:

  • Posamični epizodi podkasta Žoga je okrogla prisluhne tudi več kot 3.000 poslušalcev.
  • Številnih odzivov so deležne tudi objave na družbenih omrežjih, kjer je prisoten Val 202. Z video objavo dosežejo tudi več kot 150.000 uporabnikov.
  • Članki o nogometnem prvenstvu so bili najbolj brani med vsemi članki na RTVSLO.si, odkar traja nogometno prvenstvo. Najbolj bran je bil članek Nogometno darilo na praznični dan: Slovenija v osmini finala! o tekmi z Anglijo, ki je zabeležil 294 tisoč ogledov.
  • Članek Karničnik odprl vrata v raj, a Slovenija na koncu ostala brez zgodovinske zmage, v okviru katerega smo spremljali tekmo s Srbijo, je zabeležil 265 tisoč ogledov. Članek Točka, velika kot Triglav! o tekmi z Dansko je zabeležil 150 tisoč ogledov.
  • Nogometna evforija se kaže tudi v močno okrepljenem dosegu in ogledu objav na družbenih omrežjih MMC-ja. Samo na Facebooku so objave dosegle več kot 1.200.000 uporabnikov. Na Instagramu se je doseg v času prvenstva povečal za 30,2 odstotka, na TikToku se je v zadnjih sedmih dneh ogled profila povečal za 168 odstotkov, objave pa so presegle več kot 272.000 ogledov.

Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC, 14. – 25. junij 2024

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji