maroša
Aktualno

SOZ ima novo vodjo komunikacij

Maja Maroša, nekdanja vodja marketinga v Pekarni Pečjak, se je kot vodja komunikacij pridružila Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ).

V svoji novi vlogi bo skrbela za komuniciranje zbornice in mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben.

Kot pravi, »bo zasledovala cilj čim boljše informiranosti članov in drugih deležnikov o delu SOZ-a in njihove čim večje angažiranosti v projektih zbornice«.

Maja Maroša ima večletne izkušnje na področju marketinga in odnosov z javnostmi v panogi izdelkov vsakdanje potrošnje (nazadnje je bila vodja marketinga v Pekarni Pečjak), delovala pa je tudi v avtomobilski panogi.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji