zz
Aktualno

SOZ vzpostavil Svet trajnostnega razvoja

SOZ je vzpostavil Svet trajnostnega razvoja (STR), ki bo začel delovati 1. oktobra 2024. O tem smo se pogovarjali s predsednico sveta Sašo Leben, ki je za MM pojasnila naloge in cilje tega organa.

SOZ je po dveh letih projektnega delovanja na področju trajnostnega razvoja ter vloge tržnega komuniciranja in marketinga vzpostavil strokovno, organizacijsko in operativno Svet trajnostnega razvoja (STR), ki predstavlja nov steber njegovega delovanja – trajnostni razvoj v oglaševanju in tržnem komuniciranju.

STR bo aktivno sodeloval pri informiranju in pomoči članom glede hitro razvijajoče se zakonodaje, povezane z oglaševalsko stroko in delovanjem na področju tržnega komuniciranja. Predsednica STR je Saša Leben, direktorica skupine Formitas, je za MM uvodoma pojasnila, da je SOZ aktiven član mednarodnih oglaševalskih združenj (EACA, WFFA in EASA), pri čemer je izvršna direktorica Mojca Briščik s svojo ekipo dejavno vključena v vse aktualne teme, ki neposredno zadevajo oglaševanje in oglaševalsko stroko. »Danes se vsi, ki delujemo v stroki, zavedamo naše velike odgovornosti, saj s svojim delom sooblikujemo svet potrošnje. Naša odgovornost je, da postanemo gonilna sila največje preobrazbe našega časa – prehoda v trajnostno poslovanje, trajnostno potrošnjo in trajnostno življenje v dobrobit planeta, družbe in posla,« pravi Saša Leben in dodaja: »V obdobju, ko se na evropski ravni pripravljajo novi zakoni, ki bodo neposredno vplivali in urejali tudi naše delo (zelena direktiva), je ključno, da smo kot aktivni član EACA vključeni v procese oblikovanja regulatornih okvirov, obveščanja, usmerjanja ter izobraževanja članov SOZ in širše javnosti na tem področju.«

 

Cilji STR

Primarni cilj sveta je vzpostavitev komunikacijskih kanalov in orodij za obveščanje članov ter jasno definiranje prihodnje vloge oglaševanja oziroma marketinga in pomena tržnih komunikacij. »Želimo, da se trajnostni cilji vključijo v vsakdanje delo in postanejo sestavni del strategije in delovanja podjetij,« pravijo.

V Svetu trajnostnega razvoja so poleg predsednice še Damjan Koren (TAM-TAM), Jana Štokovič (PRO PLUS), Maša Šprajcar-Rančić (SPAR Slovenija), Irena Oven (NLB), Tatjana Pavlič Fekonja (F2, Skupina Futura), Benjamin Hrkić (Bold.group), Maša Muster (Mediana) in Samo Ošabnik (Odvetniška družba Ošabnik, Klofutar in partnerji).

 

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji