sv martin
Aktualno

Spletna stran, ki pomirja

Pri oblikovanju spletnih strani imamo Slovenci odlične ideje, ki sežejo tudi onkraj naših meja. Eden od takšnih primerov je spletna stran medžimurskih Term Sveti Martin.

Spletna stran se je januarja letos odela v prenovljeno podobo, za katero je poskrbela ekipa slovenskih strokovnjakov za splet.

Skupaj z idejo in vizijo ekipe Term Sveti Martin je programiranje prevzelo podjetje Specto, vsebinski, uredniški in organizacijski del ekipa podjetja Rajketing, vodilni in ključni UX-dizajn pa je sestavil oblikovalec Borut Kajbič. Nad prenovljeno stranjo niso navdušeni le uporabniki, ampak tudi stroka, saj je bila nominirana za najboljšo spletno stran v kategoriji turizma na tekmovanju DIGGIT kot tudi za mednarodno nagrado Awwwards za spletno oblikovanje, kreativnost in inovativnost.

Kot pravi Nuša Korotaj, generalna direktorica Term Sveti Martin, so se za prenovo spletne strani odločili, ker prejšnja ni več odražala njihove vizije in produkta. »Terme Sveti Martin so se v preteklih letih strateško repozicionirale kot prvi healthness resort v Evropi. Ležimo tik ob slovenski meji, na hrvaški strani čudovite reke Mure. S kombinacijo zdravilne termomineralne vode, tehnologijo frekvenčne medicine in bio lokalnimi izdelki ponujamo celovito inovativno healthness izkušnjo za vse goste. Healthness oddih za odrasle, zdrave počitnice za najmlajše in športne počitnice za najbolj aktivne. Nastal je velik razkorak med realnim doživetjem healthness resorta in našo predstavitvijo na spletu. Čas je bil za korenito spremembo in veseli smo, da je prišlo do nje,« pravi.

nusa korotaj

Kot pravi Nuša Korotaj, generalna direktorica Term Sveti Martin, so se pri snovanju nove spletne strani osredotočili na aktivne mlade družine, dobro stoječe pare brez otrok, zakonce, katerih otroci so se že odselili od doma, in posameznike, ki živijo zdravo in trajnostno. (Foto: Vid Rotar)

Odmik od prodajno naravnane spletne strani

Njihov ključni cilj je bil, da ljudi navdihnejo in v njih vzbudijo željo po zdravem načinu življenja. Zato so se odločili, da prodajno naravnana spletna stran, kot jo snuje večina regionalnih resortov in hotelov, ni njihova želja niti cilj. Ljudi, ki brskajo in iščejo svojo počitniško destinacijo, so želeli spodbuditi k zdravemu načinu življenja doma, še pred oddihom in ob rezervaciji. »In tako smo se kot prvi healthness resort v Evropi odločili za revolucijo v turizmu in spletni rezervaciji oddiha oz. počitnic ter odmik od prodajno naravnane spletne strani, ki služi izključno povečanju konverzij,« pojasnjuje Nuša Korotaj.

Osredotočili so se na aktivne osebe, ki so vedno v gibanju in rade iščejo mir in naravo, da si spočijejo svoje telo in um. Na osebe, ki so mlade po srcu, ki vedno iščejo nova in drugačna doživetja, ki rade poskrbijo zase in v svojem srcu nosijo šport in naravo.

Vizualna in digitalna sprostitev

Ker so želeli drugačen pristop k oblikovanju spletne strani s ciljem spodbuditi zdrav način življenja, so naenkrat postali popolnoma drugačni od konkurentov. Želeli so doseči vizualno digitalno sprostitev. Leto dni so opazovali in testirali gibanje obiskovalcev na spletni strani. Bolj kot je bila posamezna pristajalna stran prodajno naravnana in polna informacij, višja je bila stopnja zapustitve, »bounce rate«. Novo spletno stran so tudi iz tega razloga »obrnili na glavo«. Tako zdaj temelji na stoodstotno pomirjujočih videovsebinah, poleg nove vizualne podobe pa so ustvarili več kot trideset lastnih kratkih in kinematografskih videov. »Želeli smo inovativno in pomirjujočo izkušnjo za vse naše potencialne goste, hkrati pa jih motivirati k bolj zdravi ali bolj aktivni obliki življenja doma ali na počitnicah,« pravi Nuša Korotaj, ki dodaja, da je stran doživela izjemno pozitiven odziv.

Pravilnost odločitve potrjujejo tudi številke

»Ne samo, da smo bili nominirani za najboljšo spletno stran tako v Sloveniji kot tudi v tujini; še več, najbolj smo veseli pohval naših stalnih in novih gostov. Predvsem pa naše odločitve in oblikovanje potrjujeta povečan obisk in povečan delež rezervacij preko spletne strani. Ljudje bežijo pred vsiljivo prodajno komunikacijo tudi v turizmu. Odštevanje sekund do izteka najbolj ugodne ponudbe ali nešteto pojavnih obvestil za nas preprosto niso več primerni prijemi. Naši ciljni potrošniki so pripravljeni na sveže pristope in zdrave vsebine,« je prepričana.

Da je bila odločitev o spremembi spletne strani pravilna, je pokazala tudi analitika. V primerjavi z lanskim letom se je v obdobju od 20. januarja 2022 (ko je bila spletna stran predstavljena) pa do 25. maja 2022 stopnja zapustitve izboljšala za 20 odstotkov, stopnja konverzije pa se je povečala za celo 190 odstotkov. Obiskovalci so opravili za 36 odstotkov več transakcij na spletni strani kot v enakem obdobju lani.

terme

V Termah Sveti Martin so želeli, da bi se healthness koncept, ki mu sledijo, odrazil tudi v prenovljeni spletni strani. (Foto: arhiv Term Sveti Martin)

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, julij-avgust 2022, #493-494. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji