ŠSDMS
Aktualno

ŠSDMS z novim predsedstvom

Konec maja 2024 so študenti izvolili nov upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), ki bo Sekcijo vodil v mandatu 2024/2025. Predsedovala mu bo Karin Remec, študentka dodiplomskega programa Ekonomske fakultete.

Karin Remec poleg akademskih obveznosti in poslovnih izkušenj kot tekstopiska in asistentka doživljajskih projektov, rada uživa tudi ob sprehodih v naravi in ustvarjanju v kuhinji. V študijskem letu 2024/2025 si bo prizadevala znotraj sekcije ustvariti okolje, kjer se bodo raznolikost, inovativnost in povezanost združili v eno. Poudarek bo namenila različnim področjem, kar bo nedvomno vplivalo na prepoznavnost in razvoj sekcije v prihodnosti.

Upravni odbor ŠSDMS poleg nje sestavljajo še Eneja Kocjančič, študentka Naravoslovnotehniške fakultete in Fakultete za družbene vede, ter Arne Dolenc, Lan Ternitek in Ana Požar, vsi trije z Ekonomske fakultete.

Kot pravijo, si bodo v naslednjem študijskem letu prizadevali za organizacijo raznovrstnih in kakovostnih dogodkov, ki bodo obogatili izkušnje vseh članov članov ŠSDMS. »Trudili se bomo pripraviti pestro paleto aktivnosti, vključno z zabavnimi, izobraževalnimi in športnimi dogodki, ter tako zadovoljiti različne interese naših članov. Naša vizija je, da skupaj ustvarimo navdihujoče zgodbe, ki bodo vsem članom ostale v najlepšem spominu,« pravijo. Dodajajo, da bodo poseben poudarek namenili krepitvi medsebojnih povezav med člani. Njihov cilj je namreč ustvariti okolje, kjer se bodo člani počutili sprejete in kjer bodo lahko razvijali svoje potenciale v marketingu. Skupaj želijo še naprej graditi skupnost, ki bo podpirala osebno in strokovno rast vsakega posameznika.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji