STO preko platforme My Way še naprej vabi v Slovenijo
Agencija Pristop je prepričala naročnika na natečaju za letošnjo digitalno oglaševalsko akcijo Slovenske turistične organizacije (STO).
Letošnja akcija temelji na promociji petih različnih produktov slovenskega turizma, to so aktivne počitnice na prostem, gastronomija, mesta in kultura, zdravje in dobro počutje ter poslovna srečanja in dogodki. Pri nagovarjanju uporabnikov na različnih kanalih sledijo načelom komunikacijske platforme »My Way«, ki jo je za komunikacijske potrebe promoviranja Slovenije kot turistične destinacije pod znamko I feel Slovenia, STO vpeljala leta 2019.
Kot pravi Gregor Oblak, digitalni medijski strateg iz Pristop Media, platforma nagovarja uporabnike na čustvenem, osebnem nivoju s poudarjanjem avtentičnih in edinstvenih doživetij, ne zgolj produktov, in na takšen način omogoča, da bralci in gledalci občutijo Slovenijo tudi virtualno. »Poudarjamo Slovenijo kot zeleno, zdravo, varno, trajnostno naravnano destinacijo. To dokazuje tudi znak Green&Safe, ki označuje in poudarja visoke higienske standarde in protokole ter trajnostna priporočila za turistične ponudnike in destinacije. Vse to seveda redno vključujemo v našo komunikacijo, z neokrnjeno naravo, butičnostjo in vrhunsko gastronomsko ponudbo – Slovenija je v letu 2021 Evropska gastronomska regija leta,« je za MM povedal Oblak. Z akcijo zasledujejo dva glavna cilja: dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije (ang. awareness) in povečanje možnosti izbire Slovenije kot preferenčne turistične destinacije (ang. consideration) – tudi glede na nove prioritete turistov, ki so povezane z varnostjo potovanja v obdobju med in po pandemiji covid-19.
Akcija, osredotočena na vse glavne evropske in svetovne trge
Akcija poteka na večih kanalih, med katerimi so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google Search, YouTube, Pinterest in Vkontakte. Nova med njimi sta Twitter, LinkedIn, ki v preteklih kampanjah nista bila uporabljena (na LinkedInu se osredotočajo na ciljanje poslovnih uporabnikov s promocijo poslovnih srečanj in dogodkov, ki imajo dober potencial znotraj ponudbe slovenskega turizma). Na različnih kanalih oglašujejo z različnimi formati – od slikovnih in video do tekstovnih oglasov, prilagojenih posameznim produktom slovenskega turizma, platformam in ciljnim skupinam. Poleg tega poteka tudi vsebinsko oglaševanje na dvaindvajsetih različnih splošnih in tematskih portalih največjih svetovnih založnikov, kjer objavljajo uredniške članke o posameznih oglaševanih produktih.
Pri trgih se letos osredotočajo na vse glavne evropske in svetovne trge, to so Avstrija, Nemčija, Italija, Švica, Francija, Velika Britanija, države Beneluksa, Danska, Švedska, Finska, Rusija, Poljska, Češka, Slovaška, Madžarska, ZDA in Kanada.