STO tri mednarodne medijske nagrade
Na mednarodnem festivalu World Media v Hamburgu so tri zlate nagrade podelili Slovenski turistični organizaciji (STO). Med nagrajenimi projekti je tudi kampanja za promocijo Slovenije v času kolesarske dirke po Franciji.
Na festivalu v Hamburgu, kjer nagrajujejo odličnost v televizijski, filmski, spletni in tiskani produkciji v mednarodnem merilu, so med 156 prijavljenimi deli v kategoriji Tourism & Travel Media Awards zlate nagrade podelili trem projektom STO. Prvi je tiskani vodniku po Sloveniji oziroma osrednje gradivo s katerim se Slovenija predstavlja na dogodkih po svetu. Drugi je kampanja za promocijo Slovenije v času kolesarske dirke po Franciji, kjer je sodeloval tudi Tadej Pogačar. Kot zanimivost naj dodamo, da je projekt prejel zlato nagrado na regijskem digitalnem tekmovanju SoMoBorac 2023 in srebrno na regijskem oglaševalskem tekmovanju BalCannes 2023. Tretji nagrajeni projekt je izobraževalna spletna platforma Feel sLOVEni@ Online Training, kjer lahko tuji organizatorji tekmovanj virtualno odkrivajo Slovenijo.
»Veseli me, da strokovne komisije na uglednih mednarodnih festivalih prepoznavajo odličnost in inovativnost naših komunikacij. Z nagradami, ki potrjujejo vrhunsko delo sodelavcev na STO, Sloveniji in slovenskemu turizmu zagotavljamo želeno pozornost in ugled v tuji strokovni javnosti in medijih. V naši komunikaciji se trudimo sistematično in na vsakem koraku odražati vrednote znamke I feel Slovenia, kot so usmerjenost v trajnost, butičnost, inovativnost ter srčnost, hkrati pa slediti najnovejšim trendom ter jih aktivno soustvarjati,« je povedala mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije.