x
Aktualno

Svetovna zveza za odgovorne medije (GARM) se je samoukinila

Zveza GARM je samo nekaj dni po napovedi Elona Muska, da jo bo X (prej Twitter) tožil zaradi neupravičene (po mnenju X-a) blokade oglaševalcev, prenehala delovati.

Po poročanju različnih medijev se je zveza za samoukinitev odločila, ker nima sredstev za odvetnike.

Global Alliance for Responsible Media (GARM) je delovala pet let, od leta 2019, ko je morilec v mestu Christchurch na Novi Zelandiji na Facebooku v živo prenašal svoj morilski pohod. Zveza, ki je delovala v okviru Svetovnega združenja oglaševalcev (WFA), si je prizadevala za vzpostavljanje standardov medijev za »varno oglaševalsko okolje«,  predvsem v pogovorih in pobudah z lastniki največjih družbenih platform.

Po prevzemu Twitterja s strani Elona Muska je zveza pomembno vplivala na oglaševalce, da so močno zmanjšali ali celo v celoti prenehali oglaševati na tej platformi. Pri X-u so prejšnji teden sporočili, da imajo dovolj dokazov, da jim je GARM načrtno škodil in kršil pravila svobodne konkurence oziroma deloval kartelno.

Nekatere članice GARM naj bi že raziskovale možnosti oblikovanja nove organizacije, ki bi imela podobno vlogo.

Linda Yaccarino, direktorica X-a, prejšnji teden.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji