x
Aktualno

Svetovna zveza za odgovorne medije (GARM) se je samoukinila

Zveza GARM je samo nekaj dni po napovedi Elona Muska, da jo bo X (prej Twitter) tožil zaradi neupravičene (po mnenju X-a) blokade oglaševalcev, prenehala delovati.

Po poročanju različnih medijev se je zveza za samoukinitev odločila, ker nima sredstev za odvetnike.

Global Alliance for Responsible Media (GARM) je delovala pet let, od leta 2019, ko je morilec v mestu Christchurch na Novi Zelandiji na Facebooku v živo prenašal svoj morilski pohod. Zveza, ki je delovala v okviru Svetovnega združenja oglaševalcev (WFA), si je prizadevala za vzpostavljanje standardov medijev za »varno oglaševalsko okolje«,  predvsem v pogovorih in pobudah z lastniki največjih družbenih platform.

Po prevzemu Twitterja s strani Elona Muska je zveza pomembno vplivala na oglaševalce, da so močno zmanjšali ali celo v celoti prenehali oglaševati na tej platformi. Pri X-u so prejšnji teden sporočili, da imajo dovolj dokazov, da jim je GARM načrtno škodil in kršil pravila svobodne konkurence oziroma deloval kartelno.

Nekatere članice GARM naj bi že raziskovale možnosti oblikovanja nove organizacije, ki bi imela podobno vlogo.

Linda Yaccarino, direktorica X-a, prejšnji teden.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji