»Teden restavracij je vedno močnejša blagovna znamka«
Danes se začenja Teden restavracij, največji slovenski kulinarični dogodek, ki promovira vrhunsko kulinariko. Tokratni dogodek je že dvanajsti, letos pa bo vodilo chefov, ki vabijo v svoje restavracije, izvirnost.
Organizatorji Tedna restavracij so na predstavitvenem dogodku Meet&Eat v ljubljanskem bistroju Georgie povedali, da tokrat še bolj kot v prejšnjih izvedbah poudarjajo pomen lokalnih okusov in sestavin pri razvoju slovenskega gostinstva. Zato so se povezali z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS v okviru sheme »izbrana kakovost – Slovenija«. Gostince so pozvali, naj kakovostne slovenske sestavine, med katerimi so certificirano goveje in perutninsko meso, mlečni izdelki ter lokalno pridelano sadje izključno slovenskega porekla, vključijo v svoje jedilnike in jih označijo na menijih.
Sodelujoči na dogodku so predstavili tudi nekaj inovacij v kulinaričnem sektorju, ki se odražajo v upravljanju rezervacij preko novega rezervacijskega sistema in posledično v samem procesu nabave. »Obvladovanje rezervacij je ključnega pomena,« pravi Gašper Puhan iz Galerije okusov, ki je opozoril, da se gostinec, ki ne zna napovedati, koliko gostov pričakuje, sooča z izzivi pri nabavi.
Uroš Mencinger, kulinarični kritik in selektor Tedna restavracij, je dogodek sklenil z mislijo, da Teden restavracij postaja čedalje močnejša blagovna znamka. »Gre za dogodek, ki poteka dvakrat letno in ves čas raste. Ugotavljamo, da smo v zadnjih dveh do treh letih dosegli številke, ki jih v Sloveniji ni več možno preseči, zato iščemo različne priložnosti za nadaljnjo rast projekta. Eden od naših ciljev je, da Teden restavracij in s tem 'dobrojedstvo' prelevimo v način življenja, kar pomeni, da bo njegova filozofija prisotna skozi vse leto,« pravi.