planet logo
Aktualno

Televizijska hiša TV2 zaključila prevzem družbe Planet TV

Vodilna madžarska televizijska hiša TV2 je podpisala dogovor o prevzemu Planeta TV, tretje največje televizijske hiše v Sloveniji.

Po pridobitvi vseh potrebnih soglasij in izpolnitvi pogojev, določenih v pogodbi o nakupu deleža, je bila opravljena transakcija, s čimer je vodilna madžarska televizijska hiša TV2 preko hčerinske družbe TV2 Adria od Telekoma Slovenije prevzela stoodstotni delež podjetja Planet TV televizijska dejavnost. Tako je od danes tretja največja slovenska televizijska hiša uradno del skupine TV2. Novi izvršni direktor Planeta TV bo Pavel Stantchev, ki že opravlja funkcijo izvršnega direktorja na TV2. Špela Pirnat, ki je med letoma 2013 in 2016 v podjetju delovala kot finančna direktorica, pa se bo Planetu TV pridružila kot operativna direktorica.

Tekmovalnost in izbira, ki jo slovenski trg potrebuje

»Vesel sem, da smo uspešno zaključili prevzem v Sloveniji, in v čast mi je, da lahko znova ustvarjam zgodbo Planet TV. Skupaj s Špelo in celotno ekipo bomo trdo delali, da bomo zadovoljili kar največje število gledalcev, obenem pa bomo prinesli tekmovalnost in izbiro, ki jo slovenski trg potrebuje,« je ob prevzemu dejal Pavel Stantchev. Meni, da je Planet TV dobro znan in cenjen akter slovenskega televizijskega trga, v katerem vidi velik razvojni potencial, nakup podjetja z dobro izdelanimi znamkami in lokalno in strokovno ekipo pa bo prinesel dodatne prednosti za televizijsko hišo TV2.

Kanali Planet TV še naprej v slovenščini

Podjetje TV2 je postalo vodilno na madžarskem trgu na ravni skupine, najbolje pa se je v letu 2020 odrezal tudi njihov vodilni kanal. Prenašajo mednarodne uspešnice, kot so Zvezde plešejo, Eksatlon, Znan obraz ima svoj glas in Raid the Cage. Televizijska hiša TV2 bo z aktualnim nakupom svojemu portfelju štirinajstih kanalov dodala še tri, ki pokrivajo celotno državo. Televizijska hiša bo tako postala mednarodna, saj bodo kanali Planet TV še naprej oddajali na slovenskem trgu in v slovenščini.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji