Timotej Gala zapustil Httpool
Timotej Gala je po 21-ih letih zapustil podjetje, v katerem je prevzemal vloge od prodajnega preko regijskega do izvršnega direktorja, po združitvi z Alephom pa je deloval kot podpredsednik za poslovni razvoj.
Kaja Kovič
Timotej Gala je na omrežje LinkedInu zapisal, da po 21-ih letih zaključuje delo pri Httpoolu (ki je zdaj del skupine Aleph Group): »Bila je neverjetna pot, polna uspehov, učenja, pristnih prijateljstev in ustvarjanja velike družine podobno mislečih ljudi, ki so si medsebojno pomagali, se podpirali in delili iste vrednote. Res smo ustvarili izjemno zgodbo. To je bil Httpool.«
Zdaj so se stvari spremenile
V objavi je nadaljeval: »Zdaj so se stvari spremenile in pravi čas je, da se podam novim odkritjem naproti.«
Naj spomnimo, da je podjetje v zadnjem letu doživljalo številne spremembe. Lani poleti smo na Marketing magazinu med prvimi (že neuradno) izvedeli, da Meta prekinja sodelovanje s Httpoolom, ki je bil edini Metin uradni zastopnik na šestnajstih trgih, na Balkanu, na Madžarskem, v Afriki in Aziji. Zdelo se je, da je to precej slaba novica za podjetja, a Gala nam je razložil, da Httpool ni izgubil partnerstva s podjetjem Meta tudi v drugih državah, saj je Meta prekinila le del sodelovanja na območju Slovenije (in še nekaj drugih držav).
Podjetje so tudi zapustili nekateri najobetavnejši kadri – julija ga je po skoraj treh letih zapustil Bine Slovnik, septembra pa še Eva Škedelj, ki sta bila oba zelo vpeta v poslovanje podjetja in dejavna kot vidna predstavnika Httpoola in družbe Aleph.
Timotej Gala – pot digitalne osebnosti desetletja
Pri Marketing magazinu smo Timoteju Gali leta 2020 podelili naziv digitalna osebnost desetletja, tri leta pozneje pa smo mu na konferenci Diggit izročili zlati likalnik za digitalno osebnost leta 2023. Njegovo delo smo označili za eno od najuspešnejših zgodb v slovenskem (digitalnem) prostoru in dokaz, da znamo tudi Slovenci pogledati prihodnost.
Spomnimo, Aljoša Jenko je Httpool ustanovil leta 2000, a sprva je ta deloval kot spletna oglaševalska mreža, ki je za medijske agencije in oglaševalce zakupovala spletni medijski prostor. Gala se je podjetju pridružil leta 2003 in pozneje se je Httpool odmaknil od svoje prvotne dejavnosti, saj sta Jenko in Gala podpisovala »težka« partnerstva z digitalnimi velikani, kot so Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify, Snapchat, TikTok in drugi. Leta 2021 je Aleph Group prevzel Httpool, dve leti pozneje pa se je slovensko podjetje preimovalo v Aleph oziroma Httpool by Aleph, da bi z združitvijo več globalnih podjetij omogočili mednarodno rast oglaševalcev. Gala je takrat komentiral: »Pobuda 'One Brand' je več kot strategija preimenovanja blagovne znamke; je prispevek k našemu inovativnemu duhu in predanosti profesionalni rasti naših partnerjev in strank na Balkanu. S tem postavljamo temelje za prihodnost, kjer se globalno strokovno znanje in lokalni vpogled združita, da zagotavljamo dodano vrednost in priložnosti za rast v regiji.« Httpool je pod Alephom rasel in dosegal nova partnerstva, na primer z Microsoftom, Amazonom in Pinterestom.
Gala je svojo objavo na LinkedInu zaključil z optimističnim pogledom v prihodnosti: »Kot vedno z vznemirjenjem in odprtim srcem gledam na nove priložnosti, projekte in posle, ki bodo del naslednjega poglavja v moji karieri.«