dejan turk
Aktualno

»Transformacije so del našega vsakdana«

Drugi dan SEMPL-ovega konferenčnega dogajanja je otvoril Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Hrvaška. Pogovor z njim je moderirala Iva Đurković, direktorica oglaševalske agencije Luna\TBWA in medijske agencije OMD Srbija.

Dejan Turk je uvodoma povedal, da dandanes delo v telekomunikacijski industriji ni enostavno, saj se vse vrti okoli revenue games (iger prihodka). »Cene ponudnikov storitev se znižujejo, vse ostalo pa se zvišuje. In to vrzel moramo nekako zapolniti. Poskušamo delati vse in prodajati vse. Nismo še poskusili prodajati limonade in žvečilnih gumijev, vendar nikoli ne reci nikoli,« je šaljivo pokomentiral trenutno stanje.

Navade potrošnikov v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem

»Trgi, na katerih delamo, imajo več podobnosti kot razlik. Če primerjamo Slovenijo in Srbijo; dve državi, dve religiji, dinar in evro, cirilica in latinica. Največjo razliko med obema državama pa predstavljajo interakcije med ljudmi in interakcije s poslovnimi partnerji,« je povedal Turk. Pravi, da lahko od Srbov pričakuješ, da se bodo odzvali v krajšem času in ponudili bolj inovativno rešitev. Od Slovencev pa lahko pričakuješ daljši odzivni čas, a hkrati tudi bolj poglobljeno rešitev. »Hrvaška je ravno na sredini in predstavlja miks najboljših lastnosti Slovenije in Srbije. Ključna pa je sinergija med vsemi tremi državami,« je razložil Turk.  

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji