šola
Aktualno

Trgovci ob povratku v šolske klopi izpostavljajo dobrodelnost

V ponedeljek smo se o tem, kako se pripravljajo na novo šolsko leto, pogovarjali z založbo in papirnico, tokrat pa smo se pozanimali, kako so se sezone »nazaj v šolo« lotili trgovci, ki tudi letos precej stavijo na dobrodelnost.

Tema, ki ji namenjajo precej pozornosti

V Lidlu Slovenija pravijo, da je »nazaj v šolo« zanje vsako leto pomembna tema in tudi letos so ji namenili kar nekaj pozornosti. »Izdelke iz naše ponudbe ponujamo našim kupcem v več valovih. Tudi letos smo izdali obširen spletni katalog izdelkov, namenjen le tematiki šolskih potrebščin, in jih komunicirali preko naših spletnih in klasičnih kanalov. Nekatere izdelke kupci lahko najdejo tudi v tiskanih letakih, do celotne posebne šolske ponudbe pa lahko dostopajo tudi preko QR-kod v letaku,« pravijo.

Že četrto leto zapored so tradicionalno pripravili tudi šolsko beležko Zdravka Lidla, ki ima ponovno dobrodelno noto. Del od prodaje bodo namenili Zvezi prijateljev mladine Slovenije za pomoč družinam v stiski. Prav tako pa pripravljajo še presenečenje, ki bo v drugi polovici avgusta šolarje pospremilo v šolske klopi.

šola lidl

Čisto vse za v šolsko torbo

V Mercatorju so kot vsako leto pred začetkom šolskega leta tudi letos pripravili posebej široko in cenovno privlačno ponudbo izdelkov za šolo, ki jo predstavljajo tudi v posebnem katalogu Tvoje znanje za tvoje sanje in v oglasih. Pri tem poudarjajo predvsem širino izbire izdelkov za različne starosti in za različne šolske predmete, da lahko kupci za prav vsako šolsko torbo naberejo vse, kar je potrebno, in to v najrazličnejših motivih in cenovnih razredih. Zastopani so tudi trendi, kot je denimo izbrana ponudba iz kolekcije izdelkov za šolo Luka Dončić, Challe Salle in Lepa Afna, ponujajo različne knjige, kot so atlasi in vadbeni zvezki, pa tudi interaktivne in didaktične igračke za ustvarjalnost in zabavo. Izbira je posebej široka v Mercatorjevih hipermarketih, določen izbor izdelkov za šolo, pisanje, risanje in ustvarjanje pa je tudi v  supermarketih.

Ob cenovnih promocijah za nakup vseh izdelkov za šolo in pisarno v Mercatorju do 23. avgusta nudijo še trojne pike, v izbranih hipermarketih in trgovinah M Tehnika pa je možno unovčiti digitalni bon ’22. Omeniti velja tudi, da v Mercatorju že vrsto let obdarujejo prvošolke in prvošolce svojih zaposlenih, ki bodo tudi letos za spodbudo prejeli paket za dober začetek šolskega leta, za nagrado pa še tortico, da bo spomin na prvi šolski dan res lep.

šola mercator

Namesto tržnokomunikacijskih aktivnosti se posvečajo družbeno odgovornim projektom

V trgovinah HOFER imajo pred začetkom šolskega leta v ponudbi tudi šolske potrebščine, strnjenih tržnokomunikacijskih aktivnosti na to temo pa letos ne načrtujejo. Intenzivneje se raje posvečajo družbeno odgovornim projektom, saj se zavedajo, da so za marsikoga nakupi šolskih potrebščin veliko finančno breme. V sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje so ustanovili celoletni projekt »HOFERjev sklad SKUPAJ za FER otroštvo«, znotraj katerega finančno podpirajo razvojne potrebe otrok vseh starostnih skupin v programu Botrstvo. Eden od temeljnih programov je tudi omogočanje kakovostnega učnega procesa, zato so za šolske potrebščine in (ob)šolske dejavnosti otrok programa Botrstvo namenili 15.000 evrov.

»Pomembno pa nam je tudi zadovoljstvo naših sodelavk in sodelavcev, zato v sklopu ugodnosti HOFER prvošolčkom naših zaposlenih podarimo darilne vrečke z osnovnimi šolskimi potrebščinami. Letos septembra bo prvič prag šole prestopilo kar 164 otrok HOFER-jevih sodelavk in sodelavcev,« so povedali za MM.

šola hofer

Velik poudarek lastnim blagovnim znamkam

V Sparu Slovenija ponudbo šolskih potrebščin tudi letos predstavljajo v katalogu Šola. Z daljšo veljavnostjo kataloga, ki velja do 3. septembra 2022, kupcem omogočajo še daljše obdobje ugodnega nakupovanja v primerjavi s preteklimi leti. Novost je tudi ta, da so ključne izdelke za šolarje letos predstavili v enem katalogu (lani v dveh).

Pri promociji ponudbe šolskih potrebščin pripravljajo »super dnevne ponudbe«, sodelujejo z vplivneži, po novem pa pri nagradnih igrah na družbenih omrežjih Facebook in Instagram podarjajo celotne komplete za šolo, ne le posameznih izdelkov. Kot pravijo, s tem svojo šolsko ponudbo kupcu predstavijo bolj celostno in ga nagovorijo za obisk njihove trgovine.

»Ponujamo širok nabor izdelkov za šolo – od tistih z najnižjimi cenami, ki jih tržimo pod lastno blagovno znamko, do ugodne ponudbe znamk, kot so Jolly, Faber Castell, Pilot, Staedtler, Schneider … Poleg ovitkov Spar office letos po novem ponujamo tudi kakovostne in oblikovno dovršene zvezke Spar office, ki so po prodaji na prvem mestu. V splošnem pri ponudbi šolskih potrebščin dajemo velik poudarek lastnim blagovnim znamkam, pri katerih stremimo k trajnostnemu pristopu z manj plastike,« pravijo in na koncu povejo še, da so tudi letos izvedli tradicionalno donacijo šolskih potrebščin. 500 otrok iz socialno ogroženih družin so v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje obdarili z novimi zvezki in ostalimi šolskimi potrebščinami.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji