pepita
Aktualno

Udobje in eleganca za sodobno žensko

»Jesenski dnevi prinašajo svežino v zraku in željo po mehkih, toplih oblačilih. Če iščete kos, ki združuje brezčasno eleganco s sodobno udobnostjo, potem je Pepita Cosy Set prava izbira,« pravijo pri modni znamki s.Oliver Black Label.

Pepita vzorec je znan po svoji ikonični črno-beli kombinaciji, ki nikoli ne gre iz mode. Tokrat so ga pri s.Oliver Black Label preoblikovali v mehak komplet, ki je popoln za sproščeno vsakodnevno nošenje, a hkrati dovolj eleganten za bolj prefinjene priložnosti. »Ta cosy set je kot nalašč za hladnejše dni – jopica in hlače s širokimi hlačnicami poskrbijo za občutek mehkobe, medtem ko vas preplet tradicionalnega vzorca in sodobnih detajlov ohranja v stilu,« pravijo.

Pepita Cosy Set je tisti kos, ki vas spremlja skozi ves dan. Zjutraj na kavi s prijatelji, popoldne na sprehodu po mestu ali zvečer na sproščenem druženju – vedno se boste počutili udobno in samozavestno. Kose lahko enostavno kombinirate tudi z drugimi oblačili. Jopica je kot nalašč za plastenje preko najljubšega T-shirta, medtem ko lahko široke hlače dopolnite z enostavnimi gležnjarji za eleganten videz. To je tisti komplet, ki v vašo omaro vnese ravnovesje med vsakodnevnim udobjem in subtilno eleganco.

pepita1

Če torej iščete popoln jesenski kos, ki bo postal vaš stalni spremljevalec v hladnejših mesecih, vam Pepita Cosy Set nudi vse, kar potrebujete – udobje, slog in vsestranskost. Privoščite si ga in začutite, kako moda in udobje lahko sobivata v popolni harmoniji.

pepita2

s.Oliver Black Label Women predstavlja tudi novo kolekcijo »Time Warp Gallery«, kjer brezčasnost sreča sodobnost. Kolekcija združuje ženstvene kose, ki so oblikovani z mislijo na udobje in eleganco ter so popolni za prve praznične trenutke v letošnji jeseni.

time warp

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji