UM – Thrive je nova medijska agencija podjetja Nestlé Adriatic
S 1. januarjem 2021 je srbska medijska agencija UM – Thrive, ki je del oglaševalske skupine IPG, postala medijski partner podjetja Nestlé Adriatic.
Dreamstime
Sodelovanje zajema vse države v jadranski regiji, torej Srbijo, Hrvaško, Slovenijo, Bosno in Hercegovino, Črno goro in Severno Makedonijo, in vključuje medijske storitve, kot so medijske strategije, medijsko načrtovanje, zakup oglasnega prostora in medijske raziskave.
»Menimo, da mediji prinašajo vrednost, ki jo je treba še okrepiti, in da so eden od temeljnih strateških instrumentov pri gradnji blagovne znamke. V času, v katerem delujemo in živimo, pomen ustrezne kombinacije medijev le še narašča. Z novim medijskim partnerjem želimo zagotoviti inovativne in močne medijske strategije, zasnovane za prihodnost, ter učinkovit in uspešen pristop k medijskemu zakupu. Medijske agencije v državah, v katerih delujemo, so naši strateški partnerji, ki nas podpirajo pri ustvarjanju zmagovalnih blagovnih znamk in prilagajanju prihodnjih medijskih akcij,« je ob tem povedala Neli Angelova, direktorica komunikacij za jugovzhodno Evropo pri podjetju Nestlé.
Neli Angelova, direktorica komunikacij za jugovzhodno Evropo pri podjetju Nestlé.
Branislava Cargonov, regijska generalna direktorica podjetja UM, dodaja, da so »zelo hvaležni za priložnost biti del Nestléjeve medijske ekipe. »Trudili se bomo, da v naslednjih letih čim bolj okrepimo marketinško prisotnost in uspeh podjetja.« Kot je še povedala, je njihov cilj, da potrošnike spoznajo z blagovno znamko Nestlé po vsej jadranski regiji, »ne glede na to, ali gre za hrvaško obalo ali pa prometne beograjske ulice«.
Branislava Cargonov, regijska generalna direktorica podjetja UM.