hofer cena
Aktualno

»Umetnost, užitek in rezultat hkrati«

Eno od dveh velikih nagrad na letošnjem SOF-u je prejela serija del »Hofer cena«, ki so jo za Hofer Slovenija zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, ki je del Publicis Groupe.

Toni Tomašek, ki je pod kampanjo podpisan kot kreativni direktor, je ob tem povedal, da je bila nagrada zanje veliko presenečenje. Hkrati jim je predstavljala »nepopisno zadovoljstvo« ob projektu, »ki je zahteval veliko kolenskega dela, škripanja zob scenografov ob ponovnih sestavljanjih istih motivov od začetka, ampak samo malo v drugo smer in nekajkrat izpraznil zalogo določenega izdelka s polic v več trgovinah Hofer na poti med agencijo v Ljubljani in fotostudiom v Ajdovščini.«

Zanje je ta ideja, zasnovana za uporabo na velikih oglasnih plakatih, absolutno presežek, to, da tudi naročnik vanjo verjame in jo pomaga realizirati v idealizirani obliki, pa uresničitev sanj v njihovi panogi. »Pričakovanja na SOF-u so bila skromna, ker se je tam težko meriti z veliko bolj 'odbitimi' rešitvami na prvi pogled,« pravi Tomašek in na koncu doda veliko zahvalo fotografu Mihi Bratini in njegovemu vztrajanju za popolnost do konca. »Ob dandanašnjih pretiranih hvalnicah orodij umetne inteligence in bližnjicah s Photoshopom je najbrž potrebno poudariti, da so motivi na oglasih sestavljeni iz resničnih izdelkov v resničnem formatu in fotografirani ob osvetlitvi s pravo lučjo. Umetnost, užitek in rezultat hkrati,« še pove.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji