zz
Aktualno

Umor izvirnega okusa čipsa Pringles

Kdo in zakaj je »umoril« izvirni okus čipsa, ki ga po vsem svetu poznamo po značilnem pakiranju v podolgovatem tulcu in možiclju z brčicami?

Pringles je v sodelovanju z družabno igro Cluedo in agencijo INNOCEAN Berlin predstavil precej drzno marketinško kampanjo, v kateri so javnost »podražili« z novico, da bo izvirni okus čipsa Pringles izginil. Začetni namig se je pojavil v obliki skrivnostne objave na Instagramu z napisom »Zbogom, izvirni Pringles«, kar je sprožilo val ugibanj in presenečenja.

Kmalu za tem so sporočilo prenesli še na ulice Berlina, Hamburga in Dunaja, kjer so podobno kreativo postavili na digitalna in klasične zunanje oglasna mesta. Njihovi sledilci in mimoidoči so seveda pomislili, da klasičen okus (in struktura) čipsa za vedno izginja. Mnogi oboževalci Pringlesa so na Instagramu izrazili šok, zmedenost in upanje, da gre za šalo ob noči čarovnic.

Prvi delovni dan po noči čarovnic so se glavni akterji kampanje odločili razkriti namen kampanje in objavili, da gre za sodelovanje z družabno igro Cluedo. Ljubitelje čipsa iz Nemčije, Avstrije in Švice so povabili k reševanju »umora izvirnega okusa«, s pravilnimi odgovori na najrazličnejša vprašanja, ki zadevajo čips, pa imajo udeleženci priložnost osvojiti letno zalogo Pringlesa, družabno igro Cluedo ali potovanje v New York za posebno pustolovščino Cluedo.

Agencija INNOCEAN Berlin je za večjo prepoznavnost kampanje sodelovala tudi s priljubljenimi igričarji in vplivneži, ki so oboževalce spodbudili, naj rešijo izvirni okus čipsa. Gabriel Mattar, kreativni direktor pri INNOCEAN Worldwide, je ob predstavitvi kampanje izjavil: »Ubiti okus, ki ga vsi obožujejo, bi bila popolnoma nora ideja, ampak prav zato je kampanja tako zabavna. Vedno iščemo načine, kako pritegniti občinstvo na nove, nepredvidljive načine. Gre za odličen primer interaktivnega pripovedovanja zgodb, s katerimi smo pritegnili ne le starejše, ampak tudi mlajše občinstvo.«

Kampanja »Umor izvirnega okusa Pringles« bo potekala do 3. januarja 2025 v Nemčiji, Švici in Avstriji.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji