zz
Aktualno

Umor izvirnega okusa čipsa Pringles

Kdo in zakaj je »umoril« izvirni okus čipsa, ki ga po vsem svetu poznamo po značilnem pakiranju v podolgovatem tulcu in možiclju z brčicami?

Pringles je v sodelovanju z družabno igro Cluedo in agencijo INNOCEAN Berlin predstavil precej drzno marketinško kampanjo, v kateri so javnost »podražili« z novico, da bo izvirni okus čipsa Pringles izginil. Začetni namig se je pojavil v obliki skrivnostne objave na Instagramu z napisom »Zbogom, izvirni Pringles«, kar je sprožilo val ugibanj in presenečenja.

Kmalu za tem so sporočilo prenesli še na ulice Berlina, Hamburga in Dunaja, kjer so podobno kreativo postavili na digitalna in klasične zunanje oglasna mesta. Njihovi sledilci in mimoidoči so seveda pomislili, da klasičen okus (in struktura) čipsa za vedno izginja. Mnogi oboževalci Pringlesa so na Instagramu izrazili šok, zmedenost in upanje, da gre za šalo ob noči čarovnic.

Prvi delovni dan po noči čarovnic so se glavni akterji kampanje odločili razkriti namen kampanje in objavili, da gre za sodelovanje z družabno igro Cluedo. Ljubitelje čipsa iz Nemčije, Avstrije in Švice so povabili k reševanju »umora izvirnega okusa«, s pravilnimi odgovori na najrazličnejša vprašanja, ki zadevajo čips, pa imajo udeleženci priložnost osvojiti letno zalogo Pringlesa, družabno igro Cluedo ali potovanje v New York za posebno pustolovščino Cluedo.

Agencija INNOCEAN Berlin je za večjo prepoznavnost kampanje sodelovala tudi s priljubljenimi igričarji in vplivneži, ki so oboževalce spodbudili, naj rešijo izvirni okus čipsa. Gabriel Mattar, kreativni direktor pri INNOCEAN Worldwide, je ob predstavitvi kampanje izjavil: »Ubiti okus, ki ga vsi obožujejo, bi bila popolnoma nora ideja, ampak prav zato je kampanja tako zabavna. Vedno iščemo načine, kako pritegniti občinstvo na nove, nepredvidljive načine. Gre za odličen primer interaktivnega pripovedovanja zgodb, s katerimi smo pritegnili ne le starejše, ampak tudi mlajše občinstvo.«

Kampanja »Umor izvirnega okusa Pringles« bo potekala do 3. januarja 2025 v Nemčiji, Švici in Avstriji.

z

Intervju

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Naši avtorji