Uspešna predstavitev slovenskih podjetij na pariškem sejmu Maison & Objet
Med 9. in 13. septembrom 2021 je v Parizu potekal sejem Maison & Objet, ki velja za enega od vodilnih svetovnih dogodkov s področja sodobnega oblikovanja, interierjev in sorodnih vsebin.
Tina Guček
Na sejmu je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem SPIRIT Slovenija svoje izdelke predstavljalo tudi šest slovenskih podjetij. Lidija Vinkovič, področna podsekretarka in predstavnica za odnose z javnostmi v javni agenciji SPIRIT Slovenija, je ob tej priložnosti povedala, da jih zelo veseli, da so se lahko letošnjega sejma Maison & Objet udeležili v živo, lani je namreč dogodek zaradi pandemije potekal zgolj v virtualni obliki. »Vzdušje na sejmu je bilo odlično in povsem nad pričakovanji, veliko je bilo obiskovalcev, ki so izrazili precej zanimanja za slovenska podjetja in njihove izdelke, veliko pa je bilo tudi pridobljenih obetavnih poslovnih stikov. Čutiti je bilo pozitivno vzdušje tako med obiskovalci kot tudi razstavljavci, saj se, kot so nam zaupali razstavljavci, posel še vedno lažje sklene osebno in ne preko spleta, pa tudi sam sejem je paša za oči, ki si ga moraš ogledati v živo,« je izpostavila Vinkovičeva in obenem izrazila upanje, da bodo visoka udeležba in pozitivno vzdušje prisotni tudi na drugih sejmih v tujini, ki se jih nameravajo letos udeležiti v živo, če se le ne bo poslabšala epidemiološka situacija.
Udeležba je bila zelo uspešna
SPIRIT Slovenija sicer skupinsko predstavitev na tem sejmu organizira že šestič. Aprila letos so objavili javno povabilo podjetjem za udeležbo, na sejmu pa se je nato predstavilo šest pohištvenih in oblikovalskih podjetij, in sicer Asobi, Evostil, Pionocchio, Rimarket, TheSign in 3S Design. Z udeležbo na dogodku, na katerem vsako leto predstavljajo vrhunske oblikovalske dosežke in velja za pravo zakladnico idej in vir informacij za industrijo oblikovanja, so bili slovenski razstavljavci zelo zadovoljni. Ocenjujejo jo kot zelo uspešno, celo nad pričakovanji, saj zaradi spremenjenih razmer niso vedeli, kaj lahko pričakujejo. Med obiskovalci sejma, ki jih je bilo veliko, so poželi veliko zanimanja, pridobili obetavne stike, nekateri pa so prejeli tudi konkretna povpraševanja in sklenili posle.
Cilji doseženi in preseženi
Med prednostmi skupinske predstavitve razstavljavci izpostavljajo lažjo organizacijo, nižje stroške, večjo prepoznavnost, pa tudi večji razstavni prostor na boljši lokaciji. Eva Kosovel, direktorica podjetja TheSign, je za MM povedala, da jim takšen dogodek omogoči predstavitev njihove blagovne znamke na francoskem trgu: »Omogoči nam pridobitev novih poslovnih stikov, ohranjanje starih in nam olajša prodor na ta trg. Z letošnjo izvedbo sejma smo zelo zadovoljni. Po celoletnem sejemskem premoru nismo vedeli, kaj lahko pričakujemo, vendar se je izkazalo, da je bila potreba in želja po tovrstnih dogodkih zelo velika, veliko je bilo obiskovalcev in sklenjenih poslov. Zastavljene cilje smo v celoti dosegli in presegli,« je zadovoljna.
Da se je nastop na sejmu izplačal, pravijo tudi v studiu 3S Design, čeprav so sprva menili, da zna biti tvegan, ker niso vedeli, kakšen bo obisk. »Vendar pa lahko po končanem dogodku povemo, da je bilo obiskovalcev precej več, kot smo pričakovali in tudi zanimanje za naše izdelke je bilo precejšnje. Med obiskovalci je bilo veliko arhitektov, oblikovalcev notranje opreme, trgovin, skratka, B2B strank. Je bilo pa letos na sejmu manj tujih obiskovalcev,« ugotavljajo.
»Osebni stik je še vedno najpomembnejši«
Da so si tako razstavljavci kot tudi obiskovalci želeli v živo priti na sejem, ugotavlja tudi Urška Bukovec, direktorica podjetja Evostil Breka. »Očitno je osebni stik pri sklepanju poslov še vedno najpomembnejši. Mi smo tam predstavili premium blagovno znamko Breka, ki povezuje vrhunsko mojstrstvo in sodobni življenjski slog, ki je plod slovenske lesne proizvodnje že 30 let. Trenutno blagovna znamka Breka še ni prisotna na francoskem trgu, zato se nam je zdela skupna udeležba z drugimi podjetji idealna priložnost,« je povedala po dogodku.
So pa s svojimi izdelki Kaleido na francoskem trgu že dve leti prisotni v podjetju Pinocchio, kjer pravijo, da so želeli z udeležbo na skupinskem nastopu povabiti stare in nagovoriti nove potencialne stranke ter preveriti, kako se na tovrstnih sejmih povečuje zanimanje. »Nastop na francoskem trgu smo zastavili ambiciozno, saj smo že na prejšnjih sejmih vzbudili zanimanje potencialnih kupcev. Upamo na dober razplet sejma in pridobitev novih kupcev,« je optimističen Božidar Bašič, glavni izvršni direktor podjetja Pinocchio.
Z udeležbo na sejmu sta zadovoljna tudi Matej Košir iz podjetja Rimakret, ki pravi, da je odziv presegel njihova pričakovanja, saj je bila obiskanost precej večja, kot so pričakovali glede na trenutno »covid« situacijo, pa tudi zanimanje za njihove izdelke je bilo veliko, in Gorazd Malačič iz podjetja Asobi, ki je povedal, da je bil obisk sejma visoko nad njihovimi pričakovanji, zadovoljni pa so tudi s stiki, ki so jih dobili.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, oktober 2021, #484. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.