bla
Aktualno

V polnem teku: božični oglasi, drugič

Še pred črnim petkom so svoje božične oglase predstavili John Lewis, Sports Direct, Amazon, Heathrow in Lidl.

Prve letošnje božične oglase najdete tukaj.

Tudi letos ni razočaral britanski trgovec John Lewis, ki še posebej izstopa po svojih božičnih oglasih. Tokrat so v zgodbo o človečnosti in prijaznosti vpletli posvojitev deklice, ki si z očetom deli zanimiv hobi: skejtanje.

Amazon pripoveduje božično zgodbo s pomočjo snežne krogle.

 

Londonsko letališče Heathrow prikazuje zgodbo starejšega para, ki praznujeta prvi božič brez otrok. No, vsaj mama misli tako.

 

Če sta v oglasu Eric Cantona in Thierry Henry, potem oglas zagotovo ne more biti dolgočasen. Sploh, če vam Cantona za božič postreže kar žogo.

 

Zvezda Lidlovega božičnega oglasa je plišasti medvedek.

 

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji