bla
Aktualno

V polnem teku: božični oglasi, drugič

Še pred črnim petkom so svoje božične oglase predstavili John Lewis, Sports Direct, Amazon, Heathrow in Lidl.

Prve letošnje božične oglase najdete tukaj.

Tudi letos ni razočaral britanski trgovec John Lewis, ki še posebej izstopa po svojih božičnih oglasih. Tokrat so v zgodbo o človečnosti in prijaznosti vpletli posvojitev deklice, ki si z očetom deli zanimiv hobi: skejtanje.

Amazon pripoveduje božično zgodbo s pomočjo snežne krogle.

 

Londonsko letališče Heathrow prikazuje zgodbo starejšega para, ki praznujeta prvi božič brez otrok. No, vsaj mama misli tako.

 

Če sta v oglasu Eric Cantona in Thierry Henry, potem oglas zagotovo ne more biti dolgočasen. Sploh, če vam Cantona za božič postreže kar žogo.

 

Zvezda Lidlovega božičnega oglasa je plišasti medvedek.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji