z
Aktualno

V Rovinju se začenjajo Dnevi komunikacije

Hrvaški festival kreativnosti Dnevi komunikacije (Dani komunikacija) bo okrog 4 tisoč udeležencem postregel s predavanji izjemnh svetovnih mislecev in okroglimi mizami z raznolikimi strokovnjaki, podelili bodo nagrade BalCannes, Mixx, IdejaX in Effie.

Slovenske zastave med predavatelji bosta zastopala Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA,  in Valerija Prevolšek, direktorica Pristop Medie in članica uprave Slovenske oglaševalska zbornice (SOZ). Prvi bo nastopil na okrogli mizi The Business of Ideas (Posel z idejami), v pogovoru pa se mu bodo pridružili Nikola Žinić, soustanovitelj in glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, izvršni kreativni direktor Dušan Drakalski, Maro Pitarević, kreativni direktor v Real grupi, Lazar Sakan, izvršni direktor agencije New Moment New Ideas Company, in Zvezdana Žujo, direktorica agencije Communis.

Valerija Prevolšek pa bo gostja panela Meet Your Neighbours (Spoznaj svoje sosede), na katerem se bodo strokovnjaki iz regije osredotočili na najnovejše podatke s trga, marketinške trende in njihov vpliv na industrijo. Iz Bosne in Hercegovine se ji bo pridružil Ejub Kučuk, predsednik in izvršni direktor pri MITA Group, iz Hrvaške Ivan Brozović, direktor regionalnih digitalnih poslovnih operacij v družbi IPG Mediabrands SEE, iz Srbije pa Vladimir Mitrović, kreativni direktor v agenciji Ovation BBDO.

Najvidnejši govorci

Med najbolj pričakovanimi govorci na festivalu so zagotovo Dan Ariely, vodilni svetovni strokovnjak za vedenjsko ekonomijo, avtor več knjižnih uspešnic, profesor psihologije in TED-govornik, Eugene Cheong, kreativni direktor z več kot tisoč nagradami za svoja dela (med njimi je kar 10 kanskih levov), angleški avtor in filmski ustvarjalec Oobah Butler, znan po svojih ekstravagantnih in nenavadnih pristopih, ter futuristka Shivvy Jervis, o kateri lahko več preberete v aktualni številki Markting magazina v intervjuju »Umetna inteligenca pomaga ljudem v stiski in odklepa človekški potencial«.

Slovenski projekti na BalCannesu

V okviru festivala bo prvi večer potekala podelitev nagrad BalCannes, pri ocenjevanju katerih je v medijski žiriji sodelovala tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina. Med finalisti je tudi letos kar nekaj slovenskih projektov, in sicer  »Bele embalaže« podjetja Mercator in agencije Herman & partnerji, #PlayForSkateistan agencije Futura DDB, DDB Germany in nevladne organizacije Skateistan, Agencija 101 pa se je med finaliste uvrstila s kar tremi projekti –

»GastarbAIter« za Delavsko svetovalnico, »Burekuna« za Burek Olimpija in »Lepo je biti kmet« za Ministrstvo RS za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano.

Na tridnevnem festivalu bodo poleg nagrad BalCannes podelili še nagrade za kreativnost IdejaX, razglasili zmagovlca tekmovanja Mladi levi, prav tako pa se bo na DK odvila podelitev nagrad Effie Hrvaška, najpomembnejših nagrad v marketinški panogi, ki slavijo odlične tržne rezultate, ter MIXX Awards za najboljše digitalne oglaševalske kampanje, tekmovanje v organizaciji IAB Hrvaška.

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji