z
Aktualno

V Slovenijo prihaja Prodajni Mindset

Prodajni Mindset, edinstven koncept dogodkov, izobraževanja in mreženja, ki temelji na izboljševanju prodajnih veščin in krepitvi poslovnih odnosov, bo v Ljubljani 18. septembra 2024.

Slovenska ekipa Prodajni Mindset predstavlja prvi tovrstni dogodek, na katerem bodo združili vrhunska predavanja, veliko strokovnih informacij, primere dobrih praks in priložnosti za mreženje v sproščenem vzdušju ob izvrstni hrani in pijači, vključeni v ceno vstopnice.

Na dogodku Prodajni Mindset Slovenija bo na govorniški oder stopilo več strokovnjakov iz sveta posla, prodaje, marketinga in vodenja, med drugim tudi Saša Tenodi in Vedran Sorić, ustanovitelja Prodajnega Mindseta, ki sta pred kratkim na njihov dogodek v Zagrebu pripeljala poslovneža Jordana Belforta, po katerem je posnet film Volk z Wall Streeta. Njihova konferenca Wolf Strikes Again je bila označena kot najbolj pričakovan poslovni dogodek v regiji preteklega leta.

Tudi slovenska platforma Prodajni Mindset bo tako kot hrvaška predstavljala krono prodajne miselnosti, edinstvene zasnove dogodkov, izobraževanj in mreženja. »Cilj dogodkov bo poučiti obiskovalce o najučinkovitejših prodajnih orodjih in poslovnih veščinah. Skozi zgodbe uspešnih ljudi bodo obiskovalci tudi spoznali, kako prodreti v potrebe kupcev in ostalih deležnikov,« povedo pri ekipi Prodajni Mindset Slovenija.

»Prodajni Mindset je zgodba, ki je kot ideja zaživela že leta 2020, v tej obliki pa deluje od leta 2022. Začetna ideja je bila, da začnemo snemati prodajni podkast, a smo kmalu ugotovili, da moramo znanju dodati še ščepec zabave, da dobimo 'edutainment' učinek – torej kombinacijo izobraževanja, zabave in druženja – da mreženja niti ne omenjamo,« sta za MM povedala Vedran Sorić in Saša Tenodi.

 

Vstopnice Super Early Bird so že na voljo po ceni 46 evrov + DDV. Kupite jih lahko TU. Število je omejeno.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji