z
Aktualno

V Slovenijo prihaja Prodajni Mindset

Prodajni Mindset, edinstven koncept dogodkov, izobraževanja in mreženja, ki temelji na izboljševanju prodajnih veščin in krepitvi poslovnih odnosov, bo v Ljubljani 18. septembra 2024.

Slovenska ekipa Prodajni Mindset predstavlja prvi tovrstni dogodek, na katerem bodo združili vrhunska predavanja, veliko strokovnih informacij, primere dobrih praks in priložnosti za mreženje v sproščenem vzdušju ob izvrstni hrani in pijači, vključeni v ceno vstopnice.

Na dogodku Prodajni Mindset Slovenija bo na govorniški oder stopilo več strokovnjakov iz sveta posla, prodaje, marketinga in vodenja, med drugim tudi Saša Tenodi in Vedran Sorić, ustanovitelja Prodajnega Mindseta, ki sta pred kratkim na njihov dogodek v Zagrebu pripeljala poslovneža Jordana Belforta, po katerem je posnet film Volk z Wall Streeta. Njihova konferenca Wolf Strikes Again je bila označena kot najbolj pričakovan poslovni dogodek v regiji preteklega leta.

Tudi slovenska platforma Prodajni Mindset bo tako kot hrvaška predstavljala krono prodajne miselnosti, edinstvene zasnove dogodkov, izobraževanj in mreženja. »Cilj dogodkov bo poučiti obiskovalce o najučinkovitejših prodajnih orodjih in poslovnih veščinah. Skozi zgodbe uspešnih ljudi bodo obiskovalci tudi spoznali, kako prodreti v potrebe kupcev in ostalih deležnikov,« povedo pri ekipi Prodajni Mindset Slovenija.

»Prodajni Mindset je zgodba, ki je kot ideja zaživela že leta 2020, v tej obliki pa deluje od leta 2022. Začetna ideja je bila, da začnemo snemati prodajni podkast, a smo kmalu ugotovili, da moramo znanju dodati še ščepec zabave, da dobimo 'edutainment' učinek – torej kombinacijo izobraževanja, zabave in druženja – da mreženja niti ne omenjamo,« sta za MM povedala Vedran Sorić in Saša Tenodi.

 

Vstopnice Super Early Bird so že na voljo po ceni 46 evrov + DDV. Kupite jih lahko TU. Število je omejeno.

Intervju

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Naši avtorji