dušan brajic
Aktualno

V spomin Dušanu Brajiću

Pred nekaj dnevi je umrl Dušan Brajić, ki je bil sopotnik mnogih oblikovalcev in zaslužen za podobo časopisnega podjetja Delo in mnogih drugih organizacij. Od njega se je na svoj način poslovil tudi legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih.

Odšel je Dušan. Tako kot Mile, Nino, Matjaž. Bil je eden tistih stebrov našega časa, ki je bil tu od začetka, ko se je nova podoba našega bivanja šele porajala. Ni ga bilo bolj natančnega, doslednega, sistematičnega, nikoli zadovoljnega oblikovalca celostne podobe. Kot bi v kamen klesal pravila večnosti, je razmišljal, okleval, vztrajal pri vsakem delčku celote do konca. Včasih nam je šel malo na živce, spodbujali in priganjali smo ga. Danes nam je žal.

Začel je kot študent arhitekture, nadaljeval kot pomočnik scenografa pri legendarnemu Niku Matulu, bil je skupaj z Liculom, Pajkom, Bavčerjem, Novakom in Kovačevičem ustanovni član Studia Znak, prvega sodobnega oblikovalskega ateljeja v Sloveniji.

Oblikoval je nikoli preseženi priročnik celostne podobe kombinata Sodaso, ki je še danes vzor sistematičnega, natančnega in uporabnega orodja.

Bil je avtor celostne podobe nekdanje Ilirije in bil je član avtorske ekipe, ki je oblikovala prelomno podobo Zveze komunistov.

Od projekta do projekta in od naročnika do naročnika se je razdajal, dokler ni pri prijateljih v Delu Stik našel delo, ki mu je bil zvest do konca. Čeprav praviloma anonimen, je v sodobnejši in kulturnejši podobi komuniciranja časopisnega podjetja našel smisel in poslanstvo.

Danes se poslavljamo od njega, tako kot se poslavljamo od časa, ki smo ga skupaj uživali in zapravljali in od vsega, kar smo skupaj ustvarili.

Danes je nov dan.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji