dušan brajic
Aktualno

V spomin Dušanu Brajiću

Pred nekaj dnevi je umrl Dušan Brajić, ki je bil sopotnik mnogih oblikovalcev in zaslužen za podobo časopisnega podjetja Delo in mnogih drugih organizacij. Od njega se je na svoj način poslovil tudi legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih.

Odšel je Dušan. Tako kot Mile, Nino, Matjaž. Bil je eden tistih stebrov našega časa, ki je bil tu od začetka, ko se je nova podoba našega bivanja šele porajala. Ni ga bilo bolj natančnega, doslednega, sistematičnega, nikoli zadovoljnega oblikovalca celostne podobe. Kot bi v kamen klesal pravila večnosti, je razmišljal, okleval, vztrajal pri vsakem delčku celote do konca. Včasih nam je šel malo na živce, spodbujali in priganjali smo ga. Danes nam je žal.

Začel je kot študent arhitekture, nadaljeval kot pomočnik scenografa pri legendarnemu Niku Matulu, bil je skupaj z Liculom, Pajkom, Bavčerjem, Novakom in Kovačevičem ustanovni član Studia Znak, prvega sodobnega oblikovalskega ateljeja v Sloveniji.

Oblikoval je nikoli preseženi priročnik celostne podobe kombinata Sodaso, ki je še danes vzor sistematičnega, natančnega in uporabnega orodja.

Bil je avtor celostne podobe nekdanje Ilirije in bil je član avtorske ekipe, ki je oblikovala prelomno podobo Zveze komunistov.

Od projekta do projekta in od naročnika do naročnika se je razdajal, dokler ni pri prijateljih v Delu Stik našel delo, ki mu je bil zvest do konca. Čeprav praviloma anonimen, je v sodobnejši in kulturnejši podobi komuniciranja časopisnega podjetja našel smisel in poslanstvo.

Danes se poslavljamo od njega, tako kot se poslavljamo od časa, ki smo ga skupaj uživali in zapravljali in od vsega, kar smo skupaj ustvarili.

Danes je nov dan.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji