bla
Aktualno

V spomin Ivici Vidoviću

Nedavno preminuli hrvaški oglaševalski legendi Ivici Vidoviću, dolgoletnemu predsedniku uprave agencije McCann Ericksona Hrvaška in Hrvaške oglaševalske zbornice (predhodnice današnje HURA), se je z zapisom poklonil Jure Apih.

Po tednu dni popolne odklopljenosti prižgem računalnik in »vanredna vijest« me udari v glavo. Umrl je Ivica. Seveda se staramo in počasi odhajamo, vendar je Ivica kot kamnit obelisk stal med vsemi nami in se za vetrove in nevere, ki vihrajo čez nas, ni zmenil. Vsaj zdelo se je tako. Nisva se pogosto srečevala, vsak po svojem morju sva veslala, tekmovala, zmagovala in izgubljala in mnogim se je zdelo neverjetno, da sva se vedno razumela. Spominjam se, s kakšnim žarom je razložil beograjskim stanovskim kolegom, da jugokomunizma ni več in da se moramo odslej pogovarjati in spoštovati drugače. Ivica Vidović je bil Hrvaška v najboljšem pomenu besede. Presegel je naplavine stare slave in odpiral in osvajal nova zmagovita polja. Projekti in akcije, ki jih je vodil, so predstavljali novo, presenetljivo ambiciozno, moderno, duhovito in uspešno državo, ki jo je neizmerno ljubil, a je bil državljan sveta.

Razumel je duh časa, na oglaševalskem festivalu Nove Evrope je z nacionalnim promocijskim nastopom zasenčil prav vse kolege od Trsta do Vladivostoka. Svet pa se vrti naprej. Prehojena pot je za nami in le malokdo se bo jutri še oziral nazaj. Morda niti ni pomembno; zidaki, ki so utemeljili naš čas in na katere pogumno stopajo novi zmagovalci, ostajajo, če se jih kdo spomni ali če se jih ne. Pogrešam te, Ivica.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji