bla
Aktualno

V spomin Ivici Vidoviću

Nedavno preminuli hrvaški oglaševalski legendi Ivici Vidoviću, dolgoletnemu predsedniku uprave agencije McCann Ericksona Hrvaška in Hrvaške oglaševalske zbornice (predhodnice današnje HURA), se je z zapisom poklonil Jure Apih.

Po tednu dni popolne odklopljenosti prižgem računalnik in »vanredna vijest« me udari v glavo. Umrl je Ivica. Seveda se staramo in počasi odhajamo, vendar je Ivica kot kamnit obelisk stal med vsemi nami in se za vetrove in nevere, ki vihrajo čez nas, ni zmenil. Vsaj zdelo se je tako. Nisva se pogosto srečevala, vsak po svojem morju sva veslala, tekmovala, zmagovala in izgubljala in mnogim se je zdelo neverjetno, da sva se vedno razumela. Spominjam se, s kakšnim žarom je razložil beograjskim stanovskim kolegom, da jugokomunizma ni več in da se moramo odslej pogovarjati in spoštovati drugače. Ivica Vidović je bil Hrvaška v najboljšem pomenu besede. Presegel je naplavine stare slave in odpiral in osvajal nova zmagovita polja. Projekti in akcije, ki jih je vodil, so predstavljali novo, presenetljivo ambiciozno, moderno, duhovito in uspešno državo, ki jo je neizmerno ljubil, a je bil državljan sveta.

Razumel je duh časa, na oglaševalskem festivalu Nove Evrope je z nacionalnim promocijskim nastopom zasenčil prav vse kolege od Trsta do Vladivostoka. Svet pa se vrti naprej. Prehojena pot je za nami in le malokdo se bo jutri še oziral nazaj. Morda niti ni pomembno; zidaki, ki so utemeljili naš čas in na katere pogumno stopajo novi zmagovalci, ostajajo, če se jih kdo spomni ali če se jih ne. Pogrešam te, Ivica.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji