balcannes
Aktualno

V žiriji BalCannes devet slovenskih strokovnjakov

Znani so strokovnjaki, ki bodo izbrali najboljše projekte na regionalnem tekmovanju BalCannes. V žiriji strokovnih medijev, ki bo podelila posebno nagrado Editor's Pick Award, je tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica MM-a.

Nagrade BalCannes bodo 15. maja 2025 podelili v okviru festivala Dnevi komunikacij. Projekti bodo tekmovali v 22 različnih kategorijah, v novi sezoni pa jih bo ocenjevala žirija, sestavljena iz predstavnikov oglaševalcev, agencij in medijev. Slovenske barve v strokovni žiriji bodo zastopali Matjaž Germ (Agencija 101), Petra Krulc (Futura DDB), Tine Lugarič (Trampolin), Klemen Šefer (Pristop), Hrvoje Filipčić (Perutnina Ptuj), Manja Gradišek (NLB), Aleš Petejan (Mastercard), Anita Srac (Lidl Slovenija) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin).

Strokovnjaki iz agencij, ki bodo izbrali najboljše med projekti iz celotne regije so:

Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Elena Bozhinova (IDEA Plus 360 Communications, Severna Makedonija), Bojan Dodevski (McCann Skopje, Severna Makedonija), Matjaž Germ (Agencija 101, Slovenija), Veljko Golubović (New Moment, Srbija), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, Bosna in Hercegovina), Brankica Janković (Aquarius, Bosna in Hercegovina), Đorđe Janković (Friday Finally, Srbija), Elma Kadrić (Via Mediji, Bosna in Hercegovina), Nermin Nino Kasupović (Agencija Effect, Bosna in Hercegovina), Petra Krulc (Futura DDB, Slovenija), Tine Lugarič (Trampolin, Slovenija), Predrag Nikolovski (AdValue, Severna Makedonija), Sara Prenc (Studio Tumpić /Prenc, Hrvaška), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Klemen Šefer (Pristop, Slovenija), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi, Severna Makedonija), Gordan Turković (CTA komunikacije, Hrvaška), Žarko Veljković (Jazavac in Utorak, Srbija) in Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška).

agencije

Barve oglaševalcev bodo zastopali naslednji strokovnjaki:

Amra Babić (BBI Bank, Bosna in Hercegovina), Branka Bajt (Hrvatski Telekom, Hrvaška), Jovan Bugarčić (AD IMLEK, Srbija), Hrvoje Filipčić (Perutnina Ptuj, Slovenija), Ivana Fočić (Radenska Adriatic, Hrvaška), Manja Gradišek ( NLB, Slovenija), Irena Knežević (Hemofarm Banjaluka, Bosna in Hercegovina), Marina Knežević (Kraš, Hrvaška), Mia Lasić (Addiko Bank, Hrvaška), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telekom, Bosna in Hercegovina), Miodrag Marinković (Frikom, Srbija), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Severna Makedonija), Jelena Pavićević (Apatinska pivara, Srbija), Aleš Petejan (Mastercard, Slovenija), Elena Ristovska (A1 Makedonija, Severna Makedonija), Anita Srac (Lidl Slovenija, Slovenija), Ljubica Stojić (Violeta, Bosna in Hercegovina), Nataša Šarčević (Atlantic Group, Srbija) in Katerina Teovska (Pivara Skopje, Severna Makedonija).

oglaševalci

Medijsko žirijo BalCannesa, ki podeljuje BalCannes Editor's Pick Award, posebno nagrado za najboljši projekt po kriterijih urednikov in medijskih strokovnjakov, letos sestavljajo: 

Sandra Babić (Lider Media, Hrvaška), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, Bosna in Hercegovina), Boris Eftimovski (Marketing 365, Severna Makedonija) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin, Slovenija).

mediji

Cilj nagrade Editor's Pick Award je prepoznati in nagraditi najodmevnejše projekte iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije.

 

 

 

 

 

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji