ai
Aktualno

Vas zanima umetna inteligenca? Na AI-spiraciji 2024 izveste vse na enem mestu!

20. septembra 2023 pri Marketing magazinu organiziramo dogodek AI-spiracija 2024: Kako in kaj z umetno inteligenco v letu 2024.

Gre za prvi marketinški dogodek v Sloveniji, namenjen pregledu svetovnih AI-trendov, najuporabnejših AI-orodij ter primerov dobrih praks in AI-rešitev domačih podjetij. Udeležencem bo ponudil hiter in izčrpen pregled vsega, kar morajo vedeti o umetni inteligenci, svoje znanje pa jim bo predajalo več kot 15 tujih in domačih strokovnjakov s področja AI.

1 dan, 3 sklopi, 15+ govorcev

Dogodek bo razdeljen v tri sklope, in sicer AI-trendi, AI-orodja in AI-rešitve, na katerem bo govora tudi o uspešnih primerih iz prakse. Med predavatelji bodo Simon Dobrišek, strokovnjak za umetno inteligenco s Fakultete za elektrotehniko UL, Nicolas Huvé, operativni direktor pri Epica Awards, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, Matej Golob, soustanovitelj in vodilni partner v podjetju CorpoHub, Uroš Svenšek, vodja digitala na Agenciji 101, in drugi. Zanimiva bo tudi okrogla miza z naslovom »Ali nas bo AI nadomestila?«, na kateri bodo sodelovali podizvajalec Primož Lukežič (sicer fotograf), predstavnica naročnika Kristina Gregorc (vodja digitala in CX v Mercatorju) in predstavnik agencijske strani Gašper Štern (umetniški direktor v agenciji AV studio). Debato bo vodila novinarka Katja Štok.

ai

Prijave za dogodek AI-spiracija 2024 so že odprte. Preverite še ostale govorce in se prijavite tukaj. Število mest je omejeno.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji