ai
Aktualno

Vas zanima umetna inteligenca? Na AI-spiraciji 2024 izveste vse na enem mestu!

20. septembra 2023 pri Marketing magazinu organiziramo dogodek AI-spiracija 2024: Kako in kaj z umetno inteligenco v letu 2024.

Gre za prvi marketinški dogodek v Sloveniji, namenjen pregledu svetovnih AI-trendov, najuporabnejših AI-orodij ter primerov dobrih praks in AI-rešitev domačih podjetij. Udeležencem bo ponudil hiter in izčrpen pregled vsega, kar morajo vedeti o umetni inteligenci, svoje znanje pa jim bo predajalo več kot 15 tujih in domačih strokovnjakov s področja AI.

1 dan, 3 sklopi, 15+ govorcev

Dogodek bo razdeljen v tri sklope, in sicer AI-trendi, AI-orodja in AI-rešitve, na katerem bo govora tudi o uspešnih primerih iz prakse. Med predavatelji bodo Simon Dobrišek, strokovnjak za umetno inteligenco s Fakultete za elektrotehniko UL, Nicolas Huvé, operativni direktor pri Epica Awards, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, Matej Golob, soustanovitelj in vodilni partner v podjetju CorpoHub, Uroš Svenšek, vodja digitala na Agenciji 101, in drugi. Zanimiva bo tudi okrogla miza z naslovom »Ali nas bo AI nadomestila?«, na kateri bodo sodelovali podizvajalec Primož Lukežič (sicer fotograf), predstavnica naročnika Kristina Gregorc (vodja digitala in CX v Mercatorju) in predstavnik agencijske strani Gašper Štern (umetniški direktor v agenciji AV studio). Debato bo vodila novinarka Katja Štok.

ai

Prijave za dogodek AI-spiracija 2024 so že odprte. Preverite še ostale govorce in se prijavite tukaj. Število mest je omejeno.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji