Večer v letu 2020 povečal število naročnin in spletni obisk
Časnik Večer je v jubilejnem, 75. letu izhajanja, povečal število naročnin na tiskano izdajo, podvojil število digitalnih naročnin in v decembru presegel pol milijona unikatnih bralcev spletne strani.
V podjetju z optimizmom ugotavljajo, da so bralci prepoznali prizadevanja ekipe v kriznem letu in podprli profesionalno, relevantno in odgovorno poročanje Večera. »Naša prva skrb je v hudi zdravstveni krizi postalo zagotavljanje celovitih, zanesljivih, pravočasnih informacij in verodostojnih zgodb, ki zadevajo zdravje ljudi. Oglasni in mnogi drugi prihodki, od katerih živi medijska hiša, so se dramatično zmanjšali, ko je obstalo javno življenje. Podjetje je za zagotavljanje finančne stabilnosti moralo sprejeti tudi težke odločitve, ki jih je velika večina sodelavcev sprejela z razumevanjem. Za nadaljevanje dejavnosti je Večer še bolj kot sicer potreboval podporo bralcev, ki plačujejo naročnino ali svoje izvode v trafikah,« pravijo. Številni občasni bralci so časopis naročili na svoj dom, saj je podjetje še naprej zagotavljalo jutranjo dostavo v nabiralnike, mnogi pa so se odločili za naročilo spletne izdaje, ki omogoča dostop do plačljivih uredniških vsebin.
»V središče postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo«
To se je odrazilo na spodbudnih rezultatih, ki jih povzema Miha Klančar, direktor družbe Časnik Večer: »Pri Večeru se prvič po šestnajstih letih veselimo pozitivnega trenda, število naročnikov na tiskano izdajo je bilo namreč konec leta 2020 višje kot na začetku leta. Obenem smo podvojili prodajo digitalnih naročnin; rast je bila glede na minulo leto več kot 100-odstotna. Spletna stran Vecer.com je decembra 2020 dosegla nov rekord, saj jo je bralo kar 539 tisoč unikatnih obiskovalcev, kar je za četrtino več kot v najbolj uspešnem mesecu leta 2019. Z rezultati potrjujemo pravilno usmerjenost naše strategije, ki dopolnjuje tiskane naročniške pakete z digitalnimi, v središče pa postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo.«