Vino JazzyBirthday na portalu Packaging of the World
Na oblikovalskem portalu Packaging of the World, kjer objavljajo najkreativnejše embalaže, so opazili in objavili embalažo za vino, ki je nastala ob 20. obletnici festivala Jazz Kamp Kranj.
»Festival Jazz Kamp Kranj letos praznuje 20. obletnico. Pri snovanju in izvedbi promocije festivala smo gradili na dveh ključnih komunikacijskih elementih: rojstnodnevni torti in glasbeni temi Happy Birthday,« pravijo v Publicis Groupe, kjer so zasnovali embalažo.
Poleg digitalne kampanje, ustvarjanja plakatov, izkustvenega panoja z živimi jazz glasbeniki in drugih promocijskih gradiv so v spomin na obletnico uvedli posebne nalepke za vinske steklenice. Na njih se sporočilo »Vse najboljše« ali »JazzyBirthday« pojavi v umetniško oblikovani drzni tipografiji, ki dopolnjuje slavnostno tematiko festivala in bistvo jazzovske glasbe, kjer se glede na medij prikaza tudi svojevrstno razgiba v svoji sporočilnosti.
Pri nastanku akcije so sodelovali predstavnik naročnika Gregor Grašič ter predstavnici agencije Publicis Groupe, kreativna in umetniška direktorica Petja Selan ter tekstopiska Daša Ščuka.