Marta Bulhak
Aktualno

Vodenje Pivovarne Laško Union prevzema Marta Bulhak

Po petih letih vodenja Pivovarne Laško Union se je s položaja glavnega direktorja poslovil Zooullis Mina. S 1. majem 2024 ga bo nasledila Marta Bulhak, ki v podjetje prinaša 27 let izkušenj na različnih funkcijah v družbi Heineken.

Zooullis Mina se po 28-letni karieri v družbi Heineken odpravlja v pokoj, vodenje največje slovenske pivovarne pa prevzema Marta Bulhak, trenutno glavna direktorica Heineken Hrvaška.

Marta Bulhak se je leta 1997 pridružila podjetju v Grupi Zywiec na Poljskem in opravljala različne vodstvene funkcije na področju zakladništva, dobavnih verig in upravljanja kadrov. Leta 2012 se je pridružila globalni HR ekipi v Amsterdamu, leta 2015 pa kot prva prevzela vlogo višje kadrovske direktorice za regijo Evropa.

Leta 2018 je bila imenovana za glavno direktorico Heineken EE&GDF (Europe Export & Global Duty Free) in bila v tej vlogi odgovorna za rast poslovanja na vseh tržiščih. Spodbujala je trajnostno poslovanje, digitalno preobrazbo in uspešno vodila družbo skozi krizno obdobje epidemije covida-19. Od oktobra 2020 do konca letošnjega aprila je glavna direktorica Heineken Hrvaška.

Kot pravi, jo kot voditeljico odlikujeta pozitivna energija in sodelovalni slog vodenja, s katerima ustvarja okolje vključevanja in opolnomočenja sodelavcev, kar s 1. majem 2024 kot glavna direktorica Pivovarne Laško Union prinaša tudi v Slovenijo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji