Vodenje Večera prevzema Miha Klančar
S 1. oktobrom 2020 je vodenje medijske družbe Časnik Večer prevzel Miha Klančar, dosedanji direktor za področje marketinga in prodaje.
Klančar je ob prevzemu funkcije zaposlenim na zboru delavcev predstavil vizijo podjetja za prihodnjih pet let. Med najpomembnejšimi cilji je poleg stabilne prodaje tiskanega Večera izpostavil razvoj in trženje digitalne izdaje časnika. »Prihodnost Večera je digitalna. Naša glavna prednost na spletu bo, tako kot v tiskani izdaji, kakovostna novinarska zgodba, pripravljena na način in na področjih, ki smo jih z analizo identificirali kot najbolj potencialne. Z intenzivnim trženjem digitalnih naročnin v prihodnosti bomo v prihodnji letih zagotovili ne le obstoj, temveč tudi dolgoročno rast najstarejšega slovenskega časnika, ki letos praznuje 75 let. Osnovne pogoje že imamo, to so odlični pisci in stabilno poslovanje, načrtujemo pa dodatno vlaganje v tehnološko infrastrukturo, pridobivanje znanj in novih strokovnih kadrov« je povedal Miha Klančar.