zz
Aktualno

Vpliv vključujočega oglaševanja na izbiro in rast blagovnih znamk

Vključujoče oglaševanje, ki podpira raznolikost ljudi (starost, videz, etnična pripadnost in spolna identiteta), postaja ključni dejavnik za uspeh marketinških strategij in aktivacij.

Raziskava The Unstereotype Alliance v sodelovanju s poslovno šolo Saïd Business z Univerze v Oxfordu je pokazala, da imajo blagovne znamke z višjo stopnjo vključenosti kar 62 odstotkov večjo možnost, da postanejo prva izbira potrošnikov.

V raziskavo so vključili multinacionalke, kot so Diageo (z blagovnimi znamkami Johnnie Walker, Tanqueray, Gordon's, Guiness, Don Julio), Unilever (Knorr, Hellmann’s, Magnum, Lipton, Dove, Axe, Persil), Mondelez (Milka, Toblerone, Oreo, TUC) in Mars (Mars, Snickers, M&M; Pedigree, Skittels), ter odkrili, da vključujoče oglaševanje vodi do 3,5-odstotne rasti kratkoročne prodaje in 16-odstotne rasti dolgoročnih rezultatov. Poleg tega pa prispeva k za 15 odstotkov večji zvestobi potrošnikov.

Vključujoče oglaševanje torej presega zgolj podporo raznolikosti s strani blagovnih znamk, ki pa je očitno odlično orodje za dolgoročno krepitev blagovne znamke in zvestobe potrošnikov.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji