zz
Aktualno

Vpliv vključujočega oglaševanja na izbiro in rast blagovnih znamk

Vključujoče oglaševanje, ki podpira raznolikost ljudi (starost, videz, etnična pripadnost in spolna identiteta), postaja ključni dejavnik za uspeh marketinških strategij in aktivacij.

Raziskava The Unstereotype Alliance v sodelovanju s poslovno šolo Saïd Business z Univerze v Oxfordu je pokazala, da imajo blagovne znamke z višjo stopnjo vključenosti kar 62 odstotkov večjo možnost, da postanejo prva izbira potrošnikov.

V raziskavo so vključili multinacionalke, kot so Diageo (z blagovnimi znamkami Johnnie Walker, Tanqueray, Gordon's, Guiness, Don Julio), Unilever (Knorr, Hellmann’s, Magnum, Lipton, Dove, Axe, Persil), Mondelez (Milka, Toblerone, Oreo, TUC) in Mars (Mars, Snickers, M&M; Pedigree, Skittels), ter odkrili, da vključujoče oglaševanje vodi do 3,5-odstotne rasti kratkoročne prodaje in 16-odstotne rasti dolgoročnih rezultatov. Poleg tega pa prispeva k za 15 odstotkov večji zvestobi potrošnikov.

Vključujoče oglaševanje torej presega zgolj podporo raznolikosti s strani blagovnih znamk, ki pa je očitno odlično orodje za dolgoročno krepitev blagovne znamke in zvestobe potrošnikov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji