zz
Aktualno

Vpliv vključujočega oglaševanja na izbiro in rast blagovnih znamk

Vključujoče oglaševanje, ki podpira raznolikost ljudi (starost, videz, etnična pripadnost in spolna identiteta), postaja ključni dejavnik za uspeh marketinških strategij in aktivacij.

Raziskava The Unstereotype Alliance v sodelovanju s poslovno šolo Saïd Business z Univerze v Oxfordu je pokazala, da imajo blagovne znamke z višjo stopnjo vključenosti kar 62 odstotkov večjo možnost, da postanejo prva izbira potrošnikov.

V raziskavo so vključili multinacionalke, kot so Diageo (z blagovnimi znamkami Johnnie Walker, Tanqueray, Gordon's, Guiness, Don Julio), Unilever (Knorr, Hellmann’s, Magnum, Lipton, Dove, Axe, Persil), Mondelez (Milka, Toblerone, Oreo, TUC) in Mars (Mars, Snickers, M&M; Pedigree, Skittels), ter odkrili, da vključujoče oglaševanje vodi do 3,5-odstotne rasti kratkoročne prodaje in 16-odstotne rasti dolgoročnih rezultatov. Poleg tega pa prispeva k za 15 odstotkov večji zvestobi potrošnikov.

Vključujoče oglaševanje torej presega zgolj podporo raznolikosti s strani blagovnih znamk, ki pa je očitno odlično orodje za dolgoročno krepitev blagovne znamke in zvestobe potrošnikov.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji